sobota, 4 marca 2017

Kosmetyczni ulubieńcy ostatnich miesięcy| Naturalna pielęgnacja +kolorówka


Witajcie! Dzisiaj, jak sam tytuł wskazuje, będzie o moich kosmetycznych ulubieńcach. Produkty te używam od miesięcy ,są w większości w 100% naturalne i wszystkie są moim zdecydowanym 'must-have'.



100% NATURALNE HANDMADE MYDŁA MOJEJ PRODUKCJI

Zacznijmy od podstawowej pielęgnacji, czyli od mydła. 
Już od dawna zabierałam się by zrobić własne mydło od A do Z, i wreszcie dokonałam tego parę miesięcy temu!

Pierwsze mydełko jakie stworzyłam powstało z oleju z pestek winogron, oliwy z oliwek i oleju kokosowego.
Drugie mydło, które wyszło pudrowo-białe, jest zrobione całkowicie z oliwy z oliwek, z nutą olejku lawendowego. Pieni się bardzo subtelnie, jednak jest moim ideałem w pielęgnacji twarzy.

Moja mama już całkiem przestała myć włosy szamponem i przerzuciła się na moje mydło nr 1 i bardzo je sobie chwali.
Ogółem.. gotowych mydeł kupować już nie będę, niedługo znów ruszam z wielką mydlana produkcją.


PASTA DO ZĘBÓW DIY

Odkąd pierwszy raz zrobiłam własną pastę do zębów już nigdy nie kupiłam gotowej. Nie dość że jest ona w 100% naturalna, bez świństwa dodawanego do większości past zwanego fluorem, to po prostu jest to najlepsza pasta jakiej używałam!
Mogłabym się tak nad nią rozpływać godzinami, jednak jej wspaniałe właściwości i banalnie prosty przepis znajdziecie TUTAJ

W mojej aktualnej paście znajdują się 3 olejki eteryczne. Miętowy-odświeża i pięknie pachnie , goździkowy-świetnie działa na dziąsła i ogólne zdrowie jamy ustnej, jest antybakteryjny,odświeża. Jodłowy-bogactwo minerałów dla naszych dziąseł.



SZCZOTECZKI ECOBAMBOO

Naturalne bambusowe szczoteczki chodziły mi po głowie latami. W maju ubiegłego roku zakupiłam 3 sztuki na allegro i nie zamieniłabym ich już na inne, zwykłe szczoteczki. Na początku nie mogłam się do niej przyzwyczaić, jednak teraz są moim zdecydowanym hitem. Ekologiczne, bez plastiku i zdecydowanie bardziej wytrwałe niż zwykłe szczoteczki.

NAJLEPSZY SUCHY SZAMPON EVER-SKROBIA ZIEMNIACZANA

Coś tak prostego a tak wspaniałego! Jeden składnik, mąka ziemniaczana a tak wspaniale działa. Kiedy tylko moje włosy potrzebują wizualnego odświeżenia, mój suchy szampon przywraca im stan normalności w mniej niż minutę.

Z gotowych suchych szamponów napakowanych chemią i zatykających ujścia gruczołów zrezygnowałam lata temu.

O ogólnym zastosowaniu skrobi ziemniaczanej pisałam tuuuutaj. Zerknijcie koniecznie bo zastosowań ma wiele a działa wspaniale ;)



DEZODORANT AŁUN

O ałunie postał już oddzielny wpis TUTAJ. Chciałam napisać tylko, że w sumie nie używam go codziennie.Kiedy jestem w domu wystarcza mi woda i mydło. Nadal uważam, że świetnie spisuje się jako dezodorant oraz na wszelkie podrażnienia po goleniu czy depilacji nie ma sobie równych.


PLANETA ORGANICA-ODŻYWKA MAROKAŃSKA

Zdecydowanie najlepsza ze wszystkich jakie próbowałam z tej serii. Ma piękny i delikatny zapach (pozostałe 3 z tej seri jakie wypróbowałam śmierdzą niemiłosiernie) i naprawdę świetne działanie.

Nie kupuję dużo masek/ odżywek, i jestem raczej oszczędna w ich użytkowaniu. Ta jest bardzo wydajna bo używam ją od sierpnia (!) i wciąż jeszcze trochę mam.. Zwykle dodaje niewielką ilość do oleju przed myciem lub jako dodatek do moich domowych maseczek po.

Efekty są zaskakujące. Włosy mięciutkie, gładziutkie i nawilżone jak po niczym innym. 



PRZECHODZĄC DO KOLORÓWKI: 

NATURALNA MASCARA VEG-UP

Mój najukochańszy tusz do rzęs o cudownym naturalnym składzie. W majowym foto-miksie dzieliłam się z wami historią jak do mnie trafił właśnie wtedy, kiedy najbardziej pragnęłam naturalnej maskary.

Poza jedną z największych zalet, jaką jest jego skład, świetnie podkreśla i pogrubia rzęsy, nie osypuje się, jest trwały a za razem z łatwością się zmywa.

CIENIE MINERALNE VEG-UP

Wielka szkoda że te kosmetyki włoskiej  firma nie są dostępne w Polsce,ponieważ jestem nimi zachwycona. Cienie te mają super składy, są trwałe i pięknie prezentują się na powiekach,policzkach (róż i cegiełka) oraz idealnie sprawdzają się do wypełniania brwi (czarny połączony z cegiełką tworzy idealny kolor). 

Również dostałam je od mojej przyjaciółki, tym razem w formie testera. Cienie są pełnowymiarowe, nie posiadały jednak własnego opakowania, dlatego są trochę zmasakrowane po moich podróżach. Na szczęście wymyśliłam dla nich moje autorskie opakowanie.

Również moim hitem z tej firmy jest podkład mineralny o kremowej konsystencji, który jest już na wykończeniu. 


PĘDZLE ECOTOOLS

Każda kobieta lubi sprawiać sobie prezenty, czyż nie? Ja właśnie taki prezent sprawiłam sobie na gwiazdkę i pokochałam go od razu. o tych świetnych pędzelkach, które udało mi się nabyć za śmiesznie niską cenę napisałam ostatnio osobną recenzję TU.


PERFUMY W OLEJU- BUDDHA DELIGHT

Po ponad połowie roku używania tych perfum zapach podoba mi się nawet bardziej niż na początku. Recenzja tych perfum pojawiła się już na blogu TU. Naturalny skład, śliczny design. Jedyna wada że podczas moich częstych podróży coś się stało z buteleczką i perfumy przeciekają.. muszę wykombinować nowe, zastępcze opakowanie.

Znacie coś z tych rzeczy?Dajcie znać jakie są wasze ulubione produkty, bez których nie wyobrażacie sobie codziennej pielęgnacji;)

16 komentarzy:

  1. Żadnego z tych produktów nie znam ale odżywka marokańska mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamiast skrobii w sporadycznych przypadkach stosuje kakao, bo mam ciemne włosy. Jak długo jest przydatna taka pasta do zębów? I jeszcze jedno pytanie: masz może linka do przepisu z mydlem czy robilas z sekretnej receptury? Albo może sama napisze jak zrobić? Zawsze chciałam zrobić własne mydło ale boje sie ze za dużo z tym zachodu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korzystałam z kalkulatora mydlanego;) ale w sumie nie tak dużo pracy.. niedługo o tym napiszę:)

      Usuń
    2. To super, może w końcu sie zmobilizuje. Jeszcze chciałam sie dowiedzieć jak długo ważna jest Twoja pasta do zębów? ;)

      Usuń
    3. bardzoo długo:) mi jeden słoiczek starcza na ok 2 miesiące i zachowuje świeżość aż do końca.

      Usuń
  3. Mam te szczoteczki od jakiegoś czasu. bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny naturalny blog, obserwuję i zagłębiam się w posty. Już w tym zainteresowały mnie Buddha Delight, tusz do rzęs Vegup (nie wiedziałam, że taki istnieje!) i bambusowa szczoteczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odżywka marokańska mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się ciągle zabieram do domowego mydła i jakoś zabrać nie mogę ;) Ja zamiast skrobi używam często posypki do pupy niemowlęcej i również fajnie się spisuje w roli suchego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ałun stał się moim ulubionym dezodorantem w ostatnim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. domowe mydło mam już w głowie od jakiegoś czasu, ale ciągle brak tego czasu... :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na domowe mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hopefully useful for the community in the world, may we always be given a healthy and happy life, thanks obat hidrokel tanpa operasi

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'