sobota, 20 maja 2017

Jak szczotkować ciało na sucho| sposób na jędrną skórę i pozbycie się toksyn + recenzja szczotki z do ciała hkaja


Masowanie przez szczotkowanie to uczta dla ciała i duszy. Wystarczy że zaopatrzycie się w  dobrą szczotkę i znajdziecie odrobinę czasu dla siebie.  Taki masaż nie tylko przynosi korzyści zdrowotne i efektuje  pięknym jędrnym ciałem. To również wspaniały zabieg relaksacyjny.



Ostatnio podałam wam 10 powodów dla których warto szczotkować ciało na sucho (klik), jeśli jeszcze nie jesteście przekonani do tego zabiegu, koniecznie sprawdźcie tamten wpis, tam znajdziecie opis wszystkich korzyści wynikające ze szczotkowania ciała).



JAK SZCZOTKOWAĆ

Szczotkowanie wykonujemy na suchej skórze, bez użycia żadnych balsamów, olejków itp (wyjątek może stanowić kilka kropel olejku eterycznego, zakropionego bezpośrednio na włosie szczotki), 
Szczotkowanie "idealne" powinno trwać minimum 5 minut .

Zaczynamy zawsze od dołu; tzn. od stóp i delikatnymi posunięciami kierujemy się w górę ciała, kolejno szczotkując łydki, uda, pośladki.  Następnie szczotkujemy brzuch, kolejno przechodzimy do szczotkowania dłoni i znów kierujemy się w górę aż do ramion. Taki masaż możemy wykonać dwa razy pod rząd.

Jeśli na szczotkę zakropimy kilka kropel ulubionego olejku eterycznego, poprzez aromaterapię dodatkowo spotęgujemy działanie relaksacyjne zabiegu.

Szczotkowanie chwali sobie wiele osób i na pewno jeśli będziecie wykonywać je regularnie też je pokochacie. 

Pamiętajcie aby zobaczyć efekty potrzebna jest systematyczność.


WYBÓR ODPOWIEDNIEJ SZCZOTKI 

Dobra szczotka to podstawa.
 Przetestowałam trzy szczotki zanim odnalazłam moją szczotkę idealną. 

Przygodę ze szczotkowaniem ciała  zaczęłam od szczotki z włosia, którą miałam w domu. Była to bardzo malutka i nieporęczna szczoteczka, która ciągle wyślizgiwała się z ręki.

Następnie skuszona dobrymi opiniami w internecie zakupiłam szczotkę z rossmanna, która kosztuje kilkanaście złotych,jest dostępna stacjonarna i dla wielu osób być dobrym wyborem na początek.Dla mnie osobiście okazała się niewypałem, ponieważ była za ostra, a jej wypustki przeszkadzały mi w szczotkowaniu, dlatego oddałam ją znajomej. 

Następnie zakupiłam jeszcze szczotkę przez internet (niestety nie pamiętam nazwy firmy) polskiej marki, z włosia z włókna agawy, która również okazała się ogromnym niewypałem. Miała być super naturalna, a po rozpakowaniu okazało się, że tak bardzo śmierdziała klejem że musiałam wywiesić ją przymocowaną na sznurku za okno. Wisiała tak sobie tydzień, aż spadła z trzeciego piętra i rozbiła się na 3 kawałki (dodam że nawet wtedy śmierdziała niemiłosiernie, a cały pokój wraz z nią) Po stracie zbytnio nie rozpaczałam, gdyż i tak włosie było zdecydowanie za twarde.


SZCZOTKA KHAJA

Już mocno zniechęcona szukaniem szczotki do ciała zdecydowałam się na zakup szczotki,sprawdzonej już przeze mnie polskiej  firmy Khaja. Wybór wreszcie trafiony, szczotkę gorąco polecam!

Wszystkie szczotki firmy Khaja są wykonywane ręcznie, z naturalnych surowców.

 Szczotka do masażu na sucho jest wykonana z naturalnego miękkiego włosia (żadne zwierze przy produkcji szczotki nie ucierpiało). Na początku wydawała się troszkę za mocna, jednak bardzo szybko się do niej przyzwyczaiłam.


Ma ona idealny rozmiar. dobrze leży w dłoni. Jest naprawdę solidnie wykonana, nie gubi włosia a do tego fajnie wygląda. 


Szczotka do masażu na sucho możemy kupić na stronie producenta za ok.30 zł, co uważam za całkiem przyzwoitą ceną za ręcznie wykonany, solidny, polski produkt, który szanowany, może wystarczyć nam na całe życie:)

~*~
Dajcie znać czy szczotkujecie ciało na sucho, czy widzicie efekty i jakiej szczotki używacie.
Pamiętajcie, szczotkowanie ciała uzależnia!:)

11 komentarzy:

  1. Ja niedawno zakupiłam swoją pierwszą szczotkę do ciała na allegro, wygląda trochę podobnie jak ta z khaji. Jak na razie używałam 2 razy i jestem bardzo zadowolona z efektów, skóra gładziudka jak po peelingu.

    A jakie olejki eteryczne używasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog i zdjęcia! Widać, że prowadzony z pasją :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że zaniedbuje masaż skóry :( Szczotkowałam kiedyś systematycznie i muszę do tego wrócić. Ja jednak używałam dwóch rękawic - szybciej mi to wtedy szło :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam szczotki z Rossmanna, ale brak mi regularności. Na razie mi ona odpowiada, ale jak ją zużyje to będę opamiętała o Khaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym szczotkować ciało, nawet kupiłam szczotkę, ale później przeczytałam, że przy naczynkach nie bardzo się powinno ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś robiłam takie masaże, bo mam taką szczotkę, ale teraz już nie wykonuje tych zabiegów, będę musiała powrócić, bo to dobry zabieg na ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i ja nawet sie skuszę na taką szczotkę :P ale u mnie by leżała, bo pewnie trzeba na takie szczotkowanie przeznaczyć chwilę czasu plus dodatkowo jestem typem leniwca :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lata temu szczotkowałam ciało i bardzo mnie to relaksowało... w sumie nie wiem dlaczego przestałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja szczotkuje ale na mokro ;) podczas kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie szczotkowałam się na sucho :) jakkolwiek dziwnie to brzmi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę sobie kupić taką porządną szczotkę i w końcu rozpocząć szczotkowanie ciała, myślę, że by mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'