sobota, 11 lutego 2017

Ecotools Eye Enhancing duo set| Świetne pędzle do cieni w niskiej cenie



Witajcie! W dzisiejszym poście chciałam podzielić się z wami recęzją pędzli, które ostatnio skradły moje serce.

Od długiego czasu szukałam pędzelka idealnego. Jako minimalistka marzyłam o dobrym dwustronnym pędzlu , który z jednej strony będzie nadawał się do brwi, natomiast z drugiej do powiek.


Od długiego czasu kusiły mnie pędzle marki ecotools, które cieszą sie dużym uznaniem wśród wielu dziewczyn. 
Na iherb za niewiele ponad 20zł (!) udało mi się znaleźć pędzle idealne. Ecotools Eye Enhancing duo set, czyli 2 podwójne pędzle do oczu (w sumie cztery różne końcówki) to dla mnie świetne rozwiązanie. 

Po prawie dwóch miesiącach częstego używania tylko umocniłam się w przekonaniu że wreszcie znalazłam coś idealnego dla mnie. 2 niewielkie pędzle i tyle róznych możliwości, dzięki którym można wykonać profesjonalny makijaż.



DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępne są w wielu drogeriach internetowych, czasem można dostać je stacjonarnie jednak tak jak mówiłam na iherbie znalazłam najtaniej(ok 22zł). Najdroższe widziałam w drogeri w Londynie za ok 70zł.


WYKONANIE:

Pędzle wykonane są z wysokiej jakości sztucznego włosia. Mają bardzo dobrą jakość, widać że zrobione są sdolidnie a włosie mięciutkie i  nie wychodzi. W zestawie znajdują się dwa pędzle z dwoma końcówkami. Dwie płaskie końcówki, jedna do eyelinera oraz jedna typu "kulka".

To że pędzle są dwustronne jest ich ogromnym plusem. Wyglądają minimalistycznie i schludnie, dodatkowo oszczędzamy sporo miejsca, co jest również dużą zaletą w podróży. Do pędzli dołączone jest wygodne etui.


MOJA OPINIA:

Końcówka rozcierająca (typu kulka) naprawdę świetnie wykonuje swoje zadanie, dzięki czemu możemy uzyskać ładny, naturalny efekt końcowy.

Końcówkki  do eyelinera używam jako pędzelka do brwi i naprawdę dobrze radzi sobie z konturowaniem oraz wypełnianiem.

Nie ma co się dużo rozpisywać... Pędzle są naprawdę świetne za bardzo niską cenę. Nie zawiodłam się na tej marce, więc jeśli szukacie czegoś wielofunkcyjnego,dobrej jakości i za razem taniego,z czystym sumieniem mogę wam polecić te pędzelki.

PODSUMOWUJAC:

Zalety:
➸Mięciutkie,
➸Doskonale rozprowadzają i blendują cienie
➸Niska cena
➸Minimalistyczne
➸Solidnie wykonane
➸Dostępność


Znacie te pędzelki? Jak u was sprawdzają się pędzle ecotools? Buziaki:*

10 komentarzy:

  1. Nie widziałam ich nigdzie. Bardzo fajne, przydałyby mi się takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanowię się nad ich przygarnięciem, bo zawierają akurat te 4 końcówki, których najczęściej używam :) póki co mam kilkanaście pędzelków i szczerze mówiąc trudno je utrzymać w porządku i zachować minimalizm.

    OdpowiedzUsuń
  3. o.. muszę poszukać stacjonarnie w Londynie,mam nadzieję że znajdę taniej;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mnie :) Uważam, że nie ma co przepłacać za pędzle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie;) Szczególnie że te są naprawdę super:)

      Usuń
  5. Bedą wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyniki są cały czas w konkursowym poście;)

      Usuń
    2. 4 'pędzle', których akurat najczęściej używam za 20 zł!
      Ciekawe czy jeszcze je dorwe

      Usuń
  6. Jakie wygodne,zawsze szukałam takich.
    PS.Zapraszam do rejestracji bloga: Biblioteka urody - spis blogów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'