poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Naturalne indyjskie perfumy w oleju- Buddha Delight


Witajcie! Naturalne perfumy w oleju chodziły mi po głowie już od bardzo dawna. 'Zmuszona' wybraniem dla siebie idealnego prezentu urodzinowego wreszcie zdecydowałam się zaszaleć i zamówić dla siebie, którąś z wielu dostępnych wersji zapachowych.;)

Wybrałam zapach Buddha Delight, kierując się tylko i wyłącznie opisem produktu, gdyż nie miałam możliwości wcześniej go powąchać.


Perfumy w oleju o naturalnym składzie, to świetna alternatywa dla typowych drogeryjnych perfum, które zawierają w sobie ftalany i mają bardzo negatywny wpływ na nasze zdrowie i zdrowie planety.



OPIS PRODUCENTA:

 Buddha Delight – delikatny, świeży, lekko kwiatowy zapach dla romantycznych fanek orientu. Odświeża, przyjemnie koi, doda pozytywnej energii na rozpoczęcie dnia, a jego orientalne nuty zapachowe przeniosą Cię w podróż do egzotycznej Azji.

Długo utrzymujące się perfumy w olejku wykonane z naturalnych składników. Perfumy sprzedawane są w buteleczce z wygodnym aplikatorem w formie roll-on'u. Idealnie sprawdzą się w podróży i każdej innej sytuacji, gdy szybko chcemy pokryć nasze ciało nutą ulubionego zapachu.



Perfumy mają świetny skład, stworzone zostały na bazie oleju jojoba z naturalnymi olejkami eterycznymi.

Dostępne są w wielu drogeriach internetowych oraz allegro. Kosztują ok. 25zł
Perfumy znajdują się w ślicznej małej 10 ml buteleczce w aplikatorem typu roll-on.


Nie jestem zwolenniczką zbędnych opakowań kosmetyków,zarówno plastikowych jak i papierowych, ponieważ tak naprawdę cieszą oczy tylko przez chwilę,  następnie i tak lądują w w koszu na śmieci.

Więc dodatkowe ładne opakowanie nie jest dla mnie plusem tego produktu.




ZAPACH:

Mimo że perfumy wybrałam całkowicie 'w ciemo', był to świetny wybór.

Zapach bardzo mi się podoba, jest świeży i kwiatowy. Wyczuwalny dla otoczenia jednak nie drażniący. Kojarzy mi się z zapachem pięknego egzotycznego kwiatu i przypraw. Intensywny i subtelny za razem.

Nie jestem dobra w opisywaniu zapachów, jednak właśnie tak mi się kojarzy. Nie nazwałabym go do końca lekkim, jednak zdecydowanie daleko mu do dusznych, przytłaczających zapachów.


Niestety, perfumy nie utrzymują się bardzo długo. Po kilku godzinach zapach jest właściwie niewyczuwalny i trzeba aplikować perfumy ponownie.


PODSUMOWUJĄC

Zalety:
Śliczny zapach
Wygodna szklana buteleczka z aplikatorem
Naturalny
Ekologiczny
Niska cena w porównaniu do wydajności
Nie ma negatywnego wpływu na zdrowie ani na planetę.

Wady:
Trwałość
Słaba dostępność stacjonarnie



Znacie takie perfumy w oleju? Lubicie takie naturalne alternatywy? Buziaki:*

11 komentarzy:

  1. Nawet cena nie straszna ;) Ładne świeczki z wosku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie, spodziewałam się zapachu podobnego do kadzidełek - czegoś ciężkiego dla nosa

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego typu perfumy interesują mnie już od dłuższego czasu :) Myślę, że z czasem spróbuję sobie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa zapachu, pierwszy raz spotykam się z takimi perfumami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy o nich nie słyszałam! Szkoda że nie są zbyt trwałe.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myśle o zakupie perfum w postaci olejku, jednak ta trwałość mi sie średnio podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to absolutna nowość :) muszę się za nimi rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris

    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'