piątek, 5 sierpnia 2016

Naturalne i domowe sposoby na przyspieszenie porostu i zahamowanie wypadania włosów | Najlepsze produkty


Witajcie! Dziś chciałam podzielić się z wami moimi najlepszymi naturalnymi produktami przyspieszającymi wzrost i hamującymi wypadanie włosów. Mam nadzieje że post przyda  się dla tych którzy szukają sposobów na to jak szybko zapuścić długie i mocne włosy.

Dziś skupię się na produktach stosowanych na skórę głowy w formie wcierek, które naprawdę przynoszą trwałe widoczne efekty.

Bardziej ogólny wpis o tym jak zagęścić włosy możecie przeczytać TU (klik),
jak również TU (klik), o tym jak ja zahamowałam moje ogromne wypadanie włosów.

Dziś skupię się na konkretach. No to lecimy z moimi hitami.. ;).



KORZEŃ ŁOPIANU

To wspaniały dar natury, dobrze znany naszym babcią. Niestety w naszych czasach łopian jest uważany przez większość za zwykły chwast a jego właściwości pozostają niedocenione.
A szkoda, bowiem korzeń łopianu to wspaniałe ziółko wzmacniające cebulki włosów, które sprawia, że włosy mniej wybadają i rosną mocniejsze.

Dodatkowa fakt, za który kocham łopian jest taki, że naprawdę zmniejsza przetłuszczanie włosów. Może być pomocny również dla osób, które borykają się z łupieżem.

Paczka łopianu w aptece kosztuje grosze, zalet łopian ma wiele, więc warto wypróbować:)


POKRZYWA

Sława pokrzywy obiegła już całą blogsferę i bardzo dobrze! Bowiem to wspaniałe zioło, wciąż traktowane przez wielu jako zwykły chwast posiada naprawdę cudowne właściwości.

Pokrzywa stosowana w formie mocnego naparu i wcierana w skórę głowy, odżywia włosy poprzez cebulki, dostarczając im składniki takie jak wapń, fosfor, żelazo, witaminy z grupy B, A, K,C...

Niejednokrotnie ja i moja rodzina przekonała się o tym ze pokrzywa naprawdę działa. Już po tygodniu regularnego stosowania naparu, włosy wypadają zdecydowanie mniej i zaczynają rosnąć nowe, mocniejsze.:)


CYNAMON

Cynamon to nie tylko bardzo smaczna i aromatyczna przyprawa, to również wspaniałe źródło pierwiastków takie jak wapń czy żelazo. Dodatkowo to prawdziwy cud natury posiadający bardzo długą listę właściwości zdrowotnych.

No, ale dzisiejszy wpis jest w całości poświęcony wzmacnianiu włosów od zewnątrz , dlatego jak możecie już się domyślić w tej dziedzinie cynamon również sprawdza się świetnie.

Włosowe zastosowanie tej przyprawy odkryłam już dawno, jednak dopiero stosunkowo krótki okres czasu stosuje cynamon (wraz w połączeniu z wcierką kawową) regularnie i widzę zaskakujące efekty.

Podczas aplikacji wcierki, czuć na skórze głowy przyjemne ciepło i mrowienie-znak że napar działa. Włosy rosną zdecydowanie szybciej i mniej wypadają.

Używam czubatą łyżeczkę cynamonu oraz trzy kawy na pół szklanki wody. Gotuję pod przykryciem na małym ogniu.


KAWA

Dzięki wysokiej zawartości kofeiny kawa jest idealnym 'kosmetykiem' pobudzającym wzrost i hamującym wypadanie włosów. Kofeina silnie stymuluje skórę głowy, dzięki czemu działa na cebulki włosów, wzmacniając je i pobudzając do wzrostu. Dlatego warto czasem zamiast wypicia filiżanki kawy na pobudzenie ciała, przyrządzić mocny napar na pobudzenie porostu włosów.

Sprawdziłam, działa świetnie a włosy rosną jak szalone:P

Stosuję najczęściej na kilka godzin przed myciem, gdyż po takiej wcierce moje włosy mocno tracą na świeżości .




IMBIR

O imbirze w pielęgnacji włosów, napisałam już kiedyś cały wpis TU (klik), jednak w dzisiejszym poście również nie mogło go zabraknąć.

Ten niepozorny korzeń kryje w sobie bogactwo witamin i minerałów. Posiada właściwości rozgrzewające oraz pobudzające krążenie krwi, dzięki czemu skóra głowy staje się bardziej dotleniona, co za tym idzie odżywiona, a cebulki pobudzone do wzrostu. Korzonek ten reguluje również pracę gruczołów łojowych, czyli kolejna korzyść dla tych, którzy (tak jak ja) borykają się z nadmiernym przetłuszczaniem włosów;)


ALOES

Aloes jest jednym z moich ukochanych i najbardziej uniwersalnych kosmetyków. Posiada wspaniałe właściwości nawilżające oraz koi skórę głowy. Dzięki temu że zawiera witaminy takie jak B, A czy C, odżywia cebulki włosów, dzięki czemu przyspiesza ich porost. Również aloes może był wybawieniem przy nadmiernym wypadaniu włosów. Efekty pojawiają się stosunkowo szybko. Wypadanie włosów zmniejszone, włosy rosną mocniejsze i szybciej, a do tego pojawiają się nowe baby hair;)

Więcej o aloesie, pisałam wam w moich Top pięciu naturalnych produktach do pielęgnacji włosów TU (klik).



~*~


Mam nadzieję że wpis będzie przydatny dla wszystkich tych, którzy szukają sposobów na przyśpieszenie porostu i zahamowanie wypadania włosów, gdyż wszystkie z tych produktów przetestowałam i u mnie sprawdziły się naprawdę świetnie.

Dajcie znać czy stosowaliście któreś z tych rzeczy i jakie są wasze naturalne sposoby na wzrost i wzmocnienie włosów;)


15 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o takiej wcierce z cynamonem :) Ciekawe :) Boję się tylko, że moje włosy mogłyby się nie rozczesać po takiej miksturze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty- ja się zbieram, żeby aloesu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokrzywa jest rewelacyjna, świetnie usuwa wodę z organizmu, więc jak przed @ czuję się ciężko, to jak wypiję kilka razy pokrzywę, wszystko wraca do normy ;)
    Kiedyś oglądałam na YT tutorial na domową maseczkę na przyspieszenie porostu i był tam m.in. olej, cynamon i chyba czosnek/cebula :D trochę bałabym się zapachu i że może to być za mocne dla skalpu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cebulę próbowałam jeden raz- nie polecam! Nigdy więcej... zapach utrzymuje się tygodniami :O

      Usuń
  4. Muszę się zaopatrzyć w łopian :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny wpis :) Szczególnie dobrze, że przypomniałaś mi o kawie i płukankach z pokrzywy. Czas również najwyższy zaopatrzyć się w łopian :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że cynamon może mieć aż tak pozytywne właściwości na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zafascynowała mnie wcierka z cynamonu, resztę sposobów znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na razie stosowałam jedynie gotowe wcierki, jak znajdę więcej czasu to pomyślę o takiej którą mogę zrobić w domu sama :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kawie słyszałam ;) jednak o reszcie nie bardzo ;) Ja na razie mam aż nadmiar włosów ;D
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ani imbir, ani cynamon nie sprawdziły się za dobrze. Nie tylko nie pomogły przy przyspieszaniu wzrostu włosów, ale także źle działały na włosy na długości. Za to wszelkie zioła i kawa - podpisuję się rękami i nogami pod ich zbawiennym działaniem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cynamon z kawa mnie bardzo zainteresował. Chyba dzis wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'