środa, 3 sierpnia 2016

Budapeszt | Fotorelacja ze stolicy Węgier


Witajcie!
Podróże i fotografia to jedne z moich największych pasji, dlatego na moim blogu nie mogło zabraknąć tego wpisu. Dziś tylko krótka zdjęciowa relacja z mojego wyjazdu, jednak planuję zrobić jeszcze jeden praktyczny wpis o Budapeszcie, co zobaczyć i jak zorganizować naprawdę niedrogą wycieczkę do tego pięknego miasta, czyli takich kilka moich refleksji i wskazówek;)


Zacznę od tego że w Budapeszcie zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Nie dziwię się, że Budapeszt  jest  uważany za jedno z najpiękniejszych miast europy, choć niestety żadne zdjęcia nie oddają jego uroku :(

Stolica Węgier zrobiła na mnie takie wrażenie, że zapytana co podobało mi się bardziej; Paryż czy Budapeszt, odparłam że to drugie:)

Muszę się przyznać że jeszcze do niedawna nie wiedziałam o Budapeszcie prawie nic, jednak to właśnie Wy zachwalaliście to miasto w komentarzach pod zdjęciowym postem z Pragi, dlatego postanowiłam dowiedzieć się trochę więcej o tym mieście a następnie zapragnęłam tam pojechać. Więc, dziękuję :*

Niestety w stolicy Węgier spędziłam tylko 3 dni, a to zdecydowanie za mało jak na to piękne miasto, dużo rzeczy jeszcze nie zobaczyłam, dlatego postanowiłam sobie że w przyszłości do Budapesztu wrócę na pewno.




Siedzę sobie i fotografuję parlament ze wszystkich stron;)





Nocą na wyspie Małgorzaty;)


O ile Budapeszt za dnia robi duże wrażenie, kiedy tylko zacznie się ściemniać to miasto robi się naprawdę bajeczne;)



Niestety moje włosy przeżywały swój very bad hair day.. ;(


Figi na drzewach powoli dojrzewają, ale niestety nie trafiłam na ich sezon :(


Jak już wspomniałam... o Budapeszcie jeszcze napiszę dokładniej,ponieważ dziś tylko chciałam podzielić się z wami kilkoma zdjęciami.


Tymczasem dajcie znać czy byliście już tam i jak wam się podobało. Buziaki:*


15 komentarzy:

  1. Ale tam cudownie :) Nigdy nie byłam i chyba muszę się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za miesiąc wybieramy się do Budapszetu a potem nad Balaton:) Każdy kto juz odwiedził to miasto jest nim zachwycony, mam nadzieje, ze tez nam się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Budapeszt. Moja babcia stamtąd pochodzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy tam nie byłam ale tak doskonałe zdjęcia są doskonałą zachętą aby odwiedzić to miasto :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się tam pojechać. Super zdjęcia. Czekam na kolejny post o tym miejscu, na pewno mi się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że jest tam tak ładnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, zachęcają do zwiedzenia. Bardzo chętnie się tam wybiorę przy najbliższej okazji. Musze namówić męża :) Moje włosy przeważnie mają bad day, gdy wyjeżdżamy i chce zrobić jakieś zdjęcia :)
    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) No niestety u mnie to samo, co chcę mieć jakieś ładne zdjęcia to włosy nie chcą współpracować :D

      Usuń
  9. Świetna relacja! Zazdroszczę, też miałam w tym roku tam jechać ale nie wyszło może kiedyś ;)

    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w chociaż jeden link ? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/07/trzecie-zamowienie-z-dresslink-recenzja.html Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna fontanna, przepiękne zdjećia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To prawda.. fontanna robi wrażenie :)

      Usuń
  11. Oni to mają piękne budowle :) ta fontanna też jest świetna :)
    P.s. Czekam na przepis domowego płynu do ust :)

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'