niedziela, 31 lipca 2016

Tydzień w zdjęciach


Hej kochani! Zeszły tydzień był niewątpliwie dla mnie bardzo ekscytujący, więc postanowiłam podzielić się z wami kilkoma zdjęciami. Farbowanie włosów, lot samolotem, Budapeszt... No,ale przedłużania, zobaczycie sami. Zapraszam do oglądania :)





Leśne maliny prosto z krzaka <3.


Owocówki są dosłownie wszędzie..jednak, kiedy są potrzebne to nie ma ich wcale.  Oto efekty czterdziestominutowego polowania na jedną maleńką muszkę:P


Moje pierwsze (i kompletnie nieudane) farbowanie włosów za mną.Kupiłam farmę herbatint w kolorze platynowy blond, aby uzyskać naturalnie wyglądające sombre na moich włosach... efekty? Farba nie złapała wcale.. a robiłam wszystko zgodnie z instrukcją.

Ps. Stworzyłam pierwszą w moim życiu matową pomadkę. Na razie tylko małą próbkę, gdyż wciąż staram się uzyskać kolor 'idealny'. Efekty również możecie zobaczyć na zdjęciach powyżej, dajcie znać czy kolor nie jest zbyt mdły.;)




Wreszcie postanowiłam spróbować własnych sił i pozgłaszać moje zdjęcia do konkursów fotograficznych. A może coś z tego będzie:P Zdjęcia powyżej z porannej sesji w moim miasteczku, o której pisałam wam w zeszłym 'miesiącu w zdjęciach';)

~*~


No i na koniec najlepsze wydarzenie tego tygodnia, czyli mój w miarę spontaniczny wypad do Budapesztu! Właśnie wczoraj wieczorem wróciłam do domu, całkowicie zakochana tej przepięknej stolicy Węgier. A to wszystko dzięki wam... to wy poleciliście mi Budapeszt, po tym jak opublikowałam wam zdjęciowy post z Pragi (klik)

Również leciałam pierwszy raz samolotem  :P




Jak wam minął tydzień? A może również działo się u was coś ciekawego?;) Buziaki:*

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. kolorek, który właśnie stworzyłam;) Sama już nie wiem co dodałam by uzyskać taki kolor;D

      Usuń
  2. Zdjęcia przepiękne. Budapeszt kocham:) To miasto mojej babci i mojej miłości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja bardzo szybko pokochałam Budapeszt :)

      Usuń
  3. Jak zawsze zachwycasz mnie zdjęciami! Zwłaszcza tym z Tobą siedzącą na pomoście! Masz może jakąś stronę z fotografią albo zajmujesz się tym profesjonalnie?
    Wyszła Ci bardzo ładna pomadka o przybrudzonym różu zmieszanym z fioletem, akurat czegoś takiego szukam w sklepach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi to czytać!:* Żadnej strony nie mam (jeszcze;)) a jak na razie moje zdjęcia wynikają tylko z pasji :))

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia! Bierz udział w konkursach, masz talent! Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Setne zdjęcia !
    Bardzo klimatyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia ! 2 pierwsze wyjątkowo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze zdjęcie mostu jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  8. "Medytujące zdjęcie" robi takie wrażenie, że po prostu szczęka opada!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niezwykle miło czytać takie komentarze :*

      Usuń
  9. Kocham Budapeszt! To jedno z piękniejszych miast w jakich byłam. Ma swój niesamowity klimat, magiczny. Świetnie oddają To Twoje zdjęcia :) A kolorek na ustach bardzo fajny :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'