poniedziałek, 27 czerwca 2016

Praga w trzy dni, czyli zdjęciowy post ze stolicy Czech;)


Witajcie! Dokładnie tydzień temu wraz z moją przyjaciółką wybrałam się na trzydniowy wypad do pięknej stolicy Czech. Pogoda dopisała, podróż Polskim Busem minęła szybko i przyjemnie, a karta pamięci została zapełniona zdjęciami. Dlatego właśnie dziś chciałam podzielić się z wami kilkoma fotkami z mojej wycieczki;)


W Pradze spędziłam trzy pełne dni i zobaczyłam wszystko co chciałam zobaczyć. Wybrałam się tam Polskim Busem, a podróż minęła mi naprawdę komfortowo (no może z wyjątkiem drogi powrotnej. podczas której okropnie zmarzłam z powodu klimatyzacji, której nie dało się wyłączyć.)


3 dni zdecydowanie wystarczy by zwiedzić Pragę.To co najbardziej mi się tam podobało to fakt, że wszędzie jest blisko, zarówno na piechotę jak i autobusem czy tramwajem. Przez dwa pierwsze dni, pogoda była idealna, natomiast trzeciego słoneczko mocno już przygrzało a żar lał się z nieba.

Zdjęć zrobiłam naprawdę sporo, jednak po obejrzeniu ich w domu, stwierdziłam że mało z nich nadaje się aby pokazać je na blogu, ze względu na dzikie tłumy turystów, które znacznie utrudniały wszelkie fotografowanie. (hm.. nie mogę sobie wyobrazić co musi tam się dziać teraz, kiedy wakacje rozpoczęły się oficjalnie ;))

No dobra... to tyle jeśli chodzi o kilka faktów. Teraz zabieram was w krótką zdjęciową podróż po Pradze. 


Na dole widoczki z Hradczan;)



Uwaga! Za chwilę.... magia ;) Czyli o tym że nie ma nic niemożliwego.



Plecak na plecy, kapelusz na głowę,aparat na szyję i można podbijać miasto;)





Ciekawa architektura i piękne widoki na Wełtawę i mosty. Trawniki nad rzeką to świetne miejsce by odpocząć i podziwiać uroki Pragi ;)

Byliście w Pradze? Dajcie znać jakie są wasze plany na wakacje :) Buziaki:*

18 komentarzy:

  1. Chciałabym w końcu odwiedzić Pragę. Nigdy tam nie byłam, nawet przejazdem. Póki co na 1 miejscu lata mamy postawiony Budapeszt - chyba był tam już każdy, oprócz mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oprócz mnie...;) chyba czas to zmienić:p

      Usuń
  2. Kocham Pragę, kocham ten klimat. Kilkanaście lat temu na wycieczce w Kłodzku zobaczyłam most wzorowany na moście Karola. Wtedy postanowiłam tam pojechać ;) 5 lat temu marzenie spełniłam, teraz planuje tam wrócić znow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Most Karola ma swój niepowtarzalny urok :)

      Usuń
  3. Praga ładna, ale moją jedyną prawdziwą miłością jest Budapeszt <3
    Są autokary z Krakowa, którymi można jechać za śmieszne pieniądze i w 6h być na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też muszę się wreszcie tam wybrać:)

      Usuń
  4. Piękne miasto, byłam jakiś czas temu, ale zdecydowanie jeszcze tam wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam raz ale na pewno wrócę jeszcze to tego cudownego miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Praga to śliczne miasto :) Byłam niestety dość dawno...

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia! do Pragi bym się kiedyś z chęcią wybrała

    OdpowiedzUsuń
  8. Praga śliczne miasto;) byłam, zwiedziłam, odhaczyłam na mej podróżniczej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju byłam taak z 10 lat temu i pamiętam jak piękne miasto to jest, co widac na Twoich zdjęciach ;) aż mi sięzachciało tam wrócić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj ale sie rozmarzyłam ! Teraz to już bym bardzo chciała zobaczyć Prage ! P.s swoją drogą ciekawe co Ci magicy wyczarują w łóżku :P haha

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany jak tam pięknie, nie byłam nigdy w Pradze ale marzy mi się tam wycieczka, magia niesamowita zawsze mnie to zastanawiało jak oni to robią, widziałam podobnego lewitującego Pana w Anglii <3

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'