czwartek, 2 czerwca 2016

Maj na zdjęciach



Witajcie!Maj to zdecydowanie mój ulubiony miesiąc. Piękna pogoda, soczyście zielone drzewa i kwiaty, które są dosłownie wszędzie. Bzy, jaśmin i wiele innych pięknie pachnących krzewów niezwykle umilają spacery. No i wreszcie zaczynają się owoce sezonowe. Co prawda był to dla mnie również miesiąc matur i nauki, jednak czy można nie kochać maja? 



Wreszcie zaczął się sezon na jeden z moich najukochańszych owoców- arbuzów. Ten słodziudki i soczysty owoc dosłownie śnił mi się po nocach przez całą jesień i zimę.Arbuz jest nie tylko pyszny, ale i bardzo zdrowy, a o jego właściwościach możecie przeczytać  TU ;)


Truskawki to kolejne z owoców, długo przeze mnie wyczekiwanych owoców, od kilku dni trwa na nie prawdziwy sezon,a ceny są zaskakująco niskie (u mnie w mieście 4zł za łubiankę)



Majowa pogoda sprzyjała  piknikowaniu ;)

A wraz z pojawieniem się "prawdziwych" truskawek, wróciło moje jedno z ulubionych dań- surowa owsianka z truskawkami i (opcjonalnie) bananem ;)


Relax w jednym z najcudowniejszych miejsc jakie znalazłam w 'moim' lesie ;)



Odkryłam bardzo śmieszne robaczki, które na wierzchu są w paski, a od spodu w kropeczki ;)


Stokrotki;) Jak już wspomniałam jedną z rzeczy, która najbardziej zachwyca mnie w maju są kwiaty ;) kilka dni temu zrobiłam tonik stokrotkowy, ale jeszcze za wcześnie by powiedzieć wam o efektach.


Sezon w pełni na jedną z najcudowniejszych (jak dla mnie) polnych roślinek- bratki! Herbatkę z bratka uwielbiam :)


Już od dłuższego czasu zbierałam się do zakupu naturalnej mascary. Dosłownie jeden dzień po tym, kiedy zaczęłam intensywnie przeszukiwać strony internetowe w poszukiwaniu idealnego naturalnego tuszu, moja przyjaciółka podarowała mi właśnie taką mascarę (było to dla mnie ogromne i pozytywne zaskoczenie, gdyż nic jej o tym nie wspominałam, że bardzo taki tusz chcę). Cudowny skład i całkowicie wegański. Mascara veg-up,z tego co wiem nie jest dostępna w Polsce (można ją znaleźć przez internet) jednak jest po prostu świetna ;)


Wreszcie zakupiłam coś co od dawna chodziło mi po głowie- naturalne bambusowe szczoteczki. Na początku nie mogłam się do niej przyzwyczaić, jednak teraz jest moim zdecydowanym hitem (zakupi,łam trzy sztuki na allegro)

Dajcie znać jak wam minął maj i czy też tak jak ja lubicie ten miesiąc ;) Buziaki ;*



14 komentarzy:

  1. Piękne, delikatne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałabym się do Twojego lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maj ma w sobie tyle pozytywnej energii, że nie sposób go nie lubić, wszystko robi się zielone, wszystko pachnie, wszystko rośnie w oczach :) Uwielbiam maj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczoteczka wygląda świetnie, chyba też się na taką skuszę. Wczoraj w końcu kupiłam pierwszego w tym roku arbuza, tęskniłam za tym smakiem <3 Muszę też się rozejrzeć za truskawkami bo póki co widziałam tylko sztuczne w markecie. Będzie trzeba się wybrać trochę bliżej cywilizacji... ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. szczoteczkę mam w planach :) Zdjęcia są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia! moim marzeniem jest nauczyć się fotografować, tak subtelnie i świeżo, zupełnie w takim stylu jak Twój. chodziłaś na jakiś kurs/warsztaty? moze masz jakieś fajne wskazówki dla mniej niż początkującego człowieczka? :D pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na żadne kursy nie chodziłam, fotografia to moja pasja, dlatego staram się żeby moje zdjęcia wyglądały jak najlepiej. Co do jakichś wskazówek.. ciężko mi tu cokolwiek powiedzieć, czasem zrobienie jednego zdjęcia zajmuje mi dużo czasu, jednak kiedy mam już aparat w ręku to jestem w swoim świecie:D

      Usuń
  7. Arbuza i truskawki mogłabym jeść non stop ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Arbuzy i truskawki to też moje ulubione owoce i czekam na nie cały rok :)

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'