piątek, 18 września 2015

Tangle Teezer- Recenzja po prawie 2 latach używania+ Oddam szczotkę w dobre ręce


Witajcie! Dziś moja recenzja najsłynniejszej szczotki blogsfery. Tangle Teezer jest to szczotka znana chyba wszystkim włosomaniaczką i uwielbiana przez tysiące dziewczyn. Jeśli chcecie wiedzieć jaka jest moja opinia po prawie dwóch latach użytkowania to zapraszam do czytania.



CO TO JEST W OGÓLE TEN SŁYNNY TANGLE TEEZER I NA CZYM POLEGA JEGO FENOMEN:

No właśnie... niby zwykły kawałek plastiku a tyle osób wręcz nie wyobraża sobie bez niej życia (no dobra, może rozczesania włosów). Niby plastikowa szczotka jak każda inna a jednak coś ją wyróżnia z pośród miliona innych narzędzi 'tortur' dla włosów :P


Oto co na temat TT pisze producent na swojej stronie:
Dzięki zastosowaniu innowacyjnego kształtu ząbków ze specjalnego elastycznego tworzywa, szczotka działa niewiarygodnie delikatnie i skutecznie.
Szczotka Tangle Teezer dostosowuje się do włosów, nie ciągnie splątanych kosmyków, czesze delikatnie i cicho zapewniając gładkie i lśniące włosy w mgnieniu oka. Codzienne szczotkowanie włosów szczotką wpływa na zwiększenie ich połysku!
•Ząbki szczotki radzą sobie z najbardziej splątanymi kosmykami
•Masuje skórę głowy co doskonale wpływa na cebulki włosów
•Nie narusza struktury włosów, co sprzyja ich zdrowiu
•Produkt został doceniony przez profesjonalistów i konsumentów z całego świata. 





Mój pierwszy Tangle Tezeer kupiłam prawie dwa lata temu, wraz z rozpoczęciem świadomej pielęgnacji włosów.  Po obejrzeniu wielu filmików na YT, przeczytaniu wielu recenzji na blogach, nastawiłam się na fenomenalne działanie szczotki i z niecierpliwością czekałam na kuriera, który przyniesie mi mój własny TT, który rozwiąże moje włosowe problemy. Jeszcze dwa lata temu, moje włosy strasznie się plątały. Szczotka, którą wcześniej używałam i tak była jedną z lepszych, która pozwalała na łatwiejsze rozczesywanie, z moimi długimi splątanymi włosami nie radziła sobie prawie wcale. Rozczesać moje włosy było nie lada wyzwaniem, które  w większości przypadków polegało na szarpaniu i wyrywaniu. Tak więc w 'cudowniej' szczotce TT pokładałam spore nadzieje, niestety...

Moje pierwsze wrażenie po otworzeniu paczki to.. całkiem ładny kawałek plastiku (a ja plastiku nie lubię) w ładnym kolorze (chociaż róż to jeden z tych kolorów za którymi nie przepadam.  Niestety wykończenie szczotki nie było idealne, gdyż w jednym miejscu plastik się łuszczył.

Pierwsze użycie szczotki bardzo mnie rozczarowało. Słynny TT wcale nie sunął gładko po moich włosach tak jak obiecywał mi producent. Rozczesywanie szło mi ciężko, dodatkowo towarzyszył temu bardzo dziwny dźwięk.


Jedyne co mogłam wtedy stwierdzić to że Tangle Tezeer owszem, radzi sobie lepiej z rozczesywaniem włosów niż moja stara szczotka, jednak nie było żadnych rewelacji na jakie czekałam. jednak jak już pisałam moje włosy były zupełnie inne niż teraz.



Wybrałam wersję salon elite, która ma bardzo wygodny kształt i świetnie dopasowuje się do kształtu słowy. igiełki są miękkie, dzięki czemu masaż szczotką jest bardzo bardzo przyjemny. Im częściej używałam tangle teezera tym bardziej się do niego przekonywałam. po pewnym czasie zdałam sobie sprawę że jednak nie potrafiłabym wrócić do czesania zwykłą szczotką. Mimo że bardzo go polubiłam, miał też on swoje ciemne strony (po za tym oczywiście że włosy nie rozczesywały się tak wspaniale jak obiecywał to producent)

Jeszcze rok temu moje włosy były bardzo suche i porowate. Zauważyłam wtedy pewną zależność. TT  sprawiał ze końcówki jakby szybciej się łamały i rozdwajały. Ale plastik to plastik. Nie raz spotkałam się z opinią że Tangle Teezer niszczy włosy (oczywiście znacznie mniej niż zwykła metalowa szczotka. ) Jeśli ma się wmiarę zdrowe włosy, nie ma się co obawiać, gdyż prawdopodobnie dotyczy to suchych i bardzo wysokoporowatych końcówek.

Jednak już po paru miesiącach używania mogłam stwierdzić, że niewątpliwie jest to jedna z najlepszych szczotek jaką miałam. Dlatego zamówiłam sobie również wersje kompaktową w ślicznym fioletowym kolorze, którą mogłabym nosić w torebce czy plecaku. Jednak niestety mój własny kompaktowy TT nie sprawdził się u mnie wcale. Po tych kilku miesiącach z wersją salon elite, tak bardzo się do niej przyzwyczaiłam, ze używanie sporo mniejszej, niewyprofilowanej szczotki sprawiało mi trudność, dlatego użyłam ja kilka razy, schowałam do pudełka i wrzuciłam na dno szuflady.  


Po tych dwóch latach używania, mogę stwierdzić że TT salon elite, jest to nr 1 wśród szczotek z tworzywa sztucznego i lubię ją prawie tak samo bardzo jak moją szczotkę z włosia. Kiedy moje włosy się zmieniły, nie mogę narzekac na trudności w rozczesywaniu, gdyż TT radzi sobie z tym z łatwością. Śmiało mogę ją polecić każdemu, jednak ostrzegam że nie należy liczyć na cuda oraz posiadaczki zniszczonych porowatych włosów muszą zachować ostrożność.


JAKI JEST STAN MOJEJ SZCZOTKI PO DWÓCH LATACH:

I tu sama się dziwię, że szczotka ma się nadzwyczaj dobrze. Upadła mi z milion razy, leżała w najróżniejszych dziwnych miejscach, poniewierała się w torbach i plecaka, siedziałam na niej i... tak, kilkukrotnie masowałam nią plecy(sprawdza się super:P )
Jak możecie zobaczyć na zdjęciu powyżej, jej igiełki są minimalnie powyginane. Nie zmieniła koloru, jedyne trochę odłazi cienka folia, która pokryty jest plastik tuż prze ząbkach.



Na koniec jeszcze mam dla was małe rozdanie, które zapowiedziałam już wcześniej. Nie wiem czy można tak to nazwać, ale jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszam do udziału. Tak jak już pisałam, mój kompaktowy Tangle Teezer użyłam dosłownie kilka razy i poniewiera się nieużywany już od bardzo długiego czasu. Więc jeśli może wam się przydać to z chęcią ją komuś oddam.

Szczotka leżała na dnie szafy przez dłuższy czas, więc jedynie ma trochę porysowany spód zamknięcia. Nie lubię mieć dużo rzeczy (tym bardziej zbędnych. Dwie szczotki do włosów zdecydowanie mi wystarczą) Nie miałam jej komu oddać, więc pomyślałam że może jedna z was ucieszy się z niechcianego przeze mnie TT:)


Wystarczy być publicznym obserwatorem bloga i napisać w komentarzu adres e-mail, nazwę obserwatora oraz dodatkowo można(nie jest to obowiązkowe) dodać baner, co zwiększa szansę na wygraną. Zgłoszenia przyjmuję do 30 września, po czym wylosuje jedną osobę.


Ps. Chciałam was jeszcze zaprosić na bloga mojej mamy, który powstaje z moją małą pomocą. jest to blog o zdrowym stylu życia, odżywianiu i rozwoju osobistym:) KLIK

...i jeszcze jedno. już od jakiegoś czasu regularnie dodaje zdjęcia na instagrama, na którego również serdecznie was zapraszam KLIK


Mam nadzieję że komuś ten post się przyda. Dajcie znać jaka jest wasza opinia o tej szczotce:) Buziaki:*



60 komentarzy:

  1. Moze jak zapuszczę włosy to bede miała okazje ja sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam TT i jestem bardzo ciekawa czy ta szczotka odpowiadałaby moim długim włosom, dlatego chętnie się zgłaszam! :)
    Obserwuje publicznie jako : yourpleasure
    Adres e-mail : your0pleasure@gmail.com
    I dodałam baner na moim blogu : Agnieszkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię tą szczotkę :)
    Obserwuje jako : Aleksandra Anna
    mail : a.popiel.ap@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam właśnie wersję kompaktową i uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też na początku miałam problem z tą szczotką, ale teraz innej nie chce :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje publicznie jako: alekssan
    Adres email: aleksandrakowalewska94@gmail.com
    Chetnie zaopiekuje sie TT poniewaz moj jest juz staruszkiem bez zebow, doslownie haha ;-)
    Baber wkleje jak bede miec dostep do komputera stacjonarnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przyjmę szczoteczkę :)
    Obserwuję jako: Natalia - juicy raspberry
    email: allaboutcheapcosmetics@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię tą szczotkę, miałam pierwsze podróbę i oryginał jest znacznie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam już kilkakrotnie szansę używać TT, jednak do tej pory jeszcze go nie kupiłam :c
    -----
    Biorę udział:
    Obserwuję jako Justyna.
    e-mail: jdobrowolska123@gmail.com
    baner: jvstine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Już mam tego TT, więc życzę powodzenia innym;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dostałam w grudniu kompaktową TT w owce i jest to moja najukochańsza szczotka, jest ze mną na każdym wyjściu czy wyjeździe, sprawdza się świetnie :) przymierzam się też do zakupy wersji Original, żeby mieć ją pod ręką w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, strasznie chodził za mną ten fioletowy kompakt! <3 moja salon elite jest fioletowa (uwielbiam ten kolor :D ) i mam prawie takie same odczucia jak Ty :)

    Oczywiście biorę udział :)
    Obserwuję jako Dzezabell's Hair
    e-mail: dzezabells@onet.eu
    baner: dzezabell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam obecnie szczotki z włosia dzika, ale chętnie wytestowałabym TT :)
    Obserwuję jako Juliette Jokiel
    email:juliajokiel20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako milkulous
    adres email: j.forecka@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczotka jest śliczna, jestem ciekawa jej działania :)

    Obserwuję jako: Weronika
    Banner: haircareparadise.blogspot.com
    Email: zoltowskaweronika@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. życzę Wszystkim powodzenia, a co do szczotki to mam ją i ja ;) jest moim must have i nie wyobrażam sobie rozczesywania włosów bez jej pomocy

    OdpowiedzUsuń
  17. Udziału nie biorę, ponieważ swoją wersję panterkową już mam ;) Zresztą tą drugą, którą opisywałaś również posiadam. U mnie było na odwrót, najpierw wersja do torebek, później ta domowa więc od samego początku nauczyłam się używać małej wersji przez co jeszcze bardziej polubiłam tą dużą :D. Obie używam i uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wersji kompaktowej nigdy nie miałam dlatego wezmę udział w zabawie :))
    Obserwuję jako: Pink Lipstick
    E-mail: pinklipstickmua@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wciaz nie moge sie do niej przekonac ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urzekł mnie ten fioletowy TT. :)
    Obserwuję jako: Ewelina Gajdka
    Adres e-mail: ewelina.gajdka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie bym przetestowała TT
    Obserwuję jako ewa monika
    e-mail ewulencja27@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział:
    Obserwuję jako Naughty Girl
    e-mail: naughtygirl0106@gmail.com
    baner:http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Również biorę udział w zabawie. :)
    Obserwuję jako: Ania Nowak
    E-mail: nania462@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. O zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako: Czarna Kawa
    email: edyta_to@wp.pl
    dodaję baner w pasek boczny: http://kreconowlosaa.blogspot.com
    pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział :)
    Obserwuję jako:Sylwia S
    e-mail: kosmetykoweszalenstwo@gmail.com
    Baner-http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chętnie wezmę udział:
    Obserwuję jako: Lavania Viola
    e-mail: lavaniaviola@gmail.com
    Baner: http://lavaniaviola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: MD BŻ
    mail: groundbreakingbeauty@gmail.com
    baner: http://groundbreaking-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako Małgorzata Mielniczek
    Email: malgorzata.mielniczek98@gmail.com
    :**

    OdpowiedzUsuń
  29. O szczotce słyszałam i czytałam same pozytywne opinie ;)
    Obserwuję jako: Good Girl
    e-mail: goodgirl4522@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój kompaktowy Tangle Teezer jest już mocno zniszczony, więc miło byłoby wygrać nowy :)
    Obserwuje jako : Karolina Bujak
    mail : karolinabujak1999@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział ;)
    Obserwuję jako : IDK
    email: kamila9813@gmail.com
    baner: http://the-world-of-good-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako : Black Angel
    email: sylwia_2325@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Biorę udział =)
    Obserwuję jako : Nefertiti
    email: werka164@op.pl
    baner: https://plus.google.com/u/0/109829781075761273038/posts

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: jo-jo-a
    E-mail: jo-jo-a@wp.pl
    Baner: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: Gosia Woźniak
    Baner: http://body-hair-life.blogspot.com
    E-mail: gosiawozniak1998@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  36. Z chęcią biorę udział! :)
    Obserwuje jako: Anitt W
    email: Anittkova@gmail.com
    baner: http://anittkova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuje publicznie jako : emibloguje
    e-mail : emibloguje@wp.pl
    banner: http://emibloguje.blogspot.com/p/blog-page_31.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam jeszcze styczności z ta szczątka, wiec biore udział xD
    Obserwuje jako : rozmarzona
    e-mail: rozmarzona519@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuję jako madzia
    email madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuje jako: Sabina eM
    email: sabinkaemm@gmail.com
    Baner: http://123binka.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuje jako; Lady Herondale
    e-mail: herondalelady@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuje bloga jako :Karolina Kołodziej
    E-mial: karolcia100@autograf.pl
    Udostępniłam na FB : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=854595344617091&id=100001998991859&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  43. Biorę udział :)
    Obserwuję jako Anna Zierold
    e-mail:azierold@wp.pl
    udostępniłam na Fb:https://www.facebook.com/azierold1/posts/957956757576748?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako Tusiazdzemem
    tusia1100@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Biorę udział
    Obserwuje: Miśka.
    Email: misia24006@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Marzę o tej szczotce, więc ustawiam się po nią w kolejce :)
    Obserwuje jako: Beatrice
    e-mail: przypudrujmynosek@o2.pl
    baner na blogu: przypudrujmynosek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako Karolina Horsi
    Baner: http://karolinahorsi.blogspot.com/
    email: dzygli.paw@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako: Beauty B.
    baner:http://beautybeauty2003.blogspot.com/
    e-mail: monika2003@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuje jako : Ciekawska Beti
    mail : blondbenita@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuje jako: Monika20
    e-mail:monikalbn20@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Może mi się poszczęści :)
    Biore udział
    email; zawieszonawczasie11@gmail.com
    Obserwuje jako: Zawieszona w czasie
    Udostępniłam w Google+: https://plus.google.com/112717561931258259159/posts/isM2UvRAEoT

    OdpowiedzUsuń
  52. a spróbuję :)
    Obserwuje jako : dobiezka
    mail : dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. też bardzo lubię TT ,ale od kiedy poczytałam trochę recenzji moim marzeniem zaczyna się stawać szczotka z włosia dzika ;D dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. mam również 2 rok w kompakcie TT i jestem posiadaczką wysok-już teraz w stronę średnioporowatych włosów i używam jej tylko do rozczesywania mokrych włosów po umyciu i jak dla mnie jest niezastąpiona :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Słyszałam o TT bardzo pozytywne opinie. Sama mocno zastanawiam się nad jej zakupem, a dobre ceny widziałam na http://estelia.pl/ Myślę, że dla moich włosów może być idealna.

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'