niedziela, 13 września 2015

Sierpniowy foto-mix


Witajcie:) Dziś mam dla was nieco spóźniony sierpniowy foto-mix. Zdjęcia podsumowujące miesiąc stały się już pewnego rodzaju tradycją na moim blogu. Sierpień jest jednym z moich ulubionych miesięcy. Jest to czas wakacji, plażowania, słodkiego lenistwa, moich urodzin i mnóstwa sezonowych owoców.



W sierpniu prawie codziennie chodziłam na plażę. Odkryłam wspaniałą miejcówkę pod drzewem, gdzie otoczona przez wysokie trzciny nie tylko zapewniłam sobie całkowitą prywatność, ale też czułam się jakbym spędzała wakacje na egzotycznej wyspie a nie nad rzeką w moim mieście :)



Zaczęły się! Moja miłość...


Pyszne, wegańskie i surowe batoniki energetyczne :) Migdały, orzechy laskowe i włoskie oraz daktyle. Wystarczy wszystko wrzucić do blendera i uformować (najlepiej smakują zamrożone ) Uwaga! uzależniają :)


Czas na babkę lancetowatą! trzeba zaopatrzyć się w malutkie zapasy na zimę :) To prawdziwa skarbnica witamin dla zdrowia i urody.


Maleńka żabka, siedząca na czubku mojego buta :) Uchwyciłam ją podczas jednej z moich wypraw na pola :)


Zbiory z 'mojego' lasu :) Dzikie owoce 100% organic :P Końcówka sierpnia to czas, w którym mogę znaleźć mnóstwo pyszności rosnących na drzewie :)


Mirabelka :) Wspaniałe rodzime śliweczki, które bardzo często nie są przez nas doceniane.


Jabłuszko z dzikiego sadu. Te ze sklepu już tak nie smakują :(


To zdjęcie ukazuje jak małe były co poniektóre jabłuszka ;)


A jak wam minął sierpień? Buziaki :*

18 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Zwłaszcza te z małą żabką :3
    Również jem ciągle mirabelki i orzechy, nabrałam ochoty na te batony, ale nie mam blendera :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie posty :)

    _____________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Orzechy i ciasta orzechowe - uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Orzechy laskowe również uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Plaża super, sama bym tam pewnie przesiadywała ;D
    Fota z żabką mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko jak ja uwielbiam orzechy :))))
    Ps. zostaję u ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniasty chomiczek :) Zainteresowałaś mnie tymi batonikami...chyba będę musiała spróbować :) Czy mogłabyś podać przepis z konkretnymi proporcjami? :) I od razu do lodówki czy trzeba najpierw wypiec? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie trzeba wypiekać, wszystko jest na sruowo :)) Najgorsze jest to że ja zawsze robię wszystko 'na oko' i ciężko mi określić dokładne proporcje :P Ale zazwyczaj jest to coś ok. garstka orzechów, garstka migdałow , 3-4 daktyle i szczyptę soli. Orzechy i migdały trzeba namoczyć wcześniej na ok. godzinkę :)Można jeszcze do tego dodać sezam, nasionka chia ... :)

      Usuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'