czwartek, 6 sierpnia 2015

Lipcowy foto-mix



Witajcie w ten cudowny upalny sierpniowy dzień. Lipiec już za nami więc przyszedł czas na krótkiego, zdjęciowego posta podsumowującego lipiec. Ten miesiąc minął mi naprawdę szybko. (Wiem że mówię tak za każdym razem jednak lipiec wyjątkowo tym razem przemknął mi jak błyskawica :P) Może to przez te upały, które odbierają mi chęci do robienia czegokolwiek a każdy dzień wygląda tak samo. Również niewątpliwy fakt że są wakacje sprawie że dni lecą jak szalone.


Jak już pisałam, upały zwalają mnie z nóg, więc nie robiłam zbyt ciekawych rzeczy, jednak kilka fotek udało mi się zrobić ;)


Mgła nad jeziorem o 5 rano. Szkoda że tak szybko znikała. 5 minut i już po mgle... Niestety załapałam się na 'końcówki' :D


Udało mi się wreszcie znaleźć wodę kokosową. Szkoda tylko że jest z puszki a cena również nie zachęca. No cóż.. mogę chociaż powiedzieć że spróbowałam. Kupiłam swoją w Piotrze i Pawle.



Na początku lipca przejawiałam ogromną kreatywność do robienia własnych kosmetyków, dlatego z pod mojej ręki wyszło kilka specyfików. Na zdjęciu czekoladowo-miętowa pomadka chłodząca na upały. Chcecie przepis? :)



Produkcja pomadek nie miała końca... Czyli pomadka idealna na lato, o której pisałam już wam pisałam TU



Ulubiony balsamik-masełko z trzech składników. Olej  kokosowy, masło shea oraz kakaowe. Idealna opalenizna połączona z delikatną ochroną przeciwsłoneczną zapewniona. Wreszcie zmotywowałam się aby coś sobie umieszać ;)



Hoho, produkcja mydła rumiankowego w płynie idzie pełną parą ;D


Lipiec był również miesiącem latania po łąkach z aparatem (w te nieco chłodniejsze dni).
Puchaty przyjaciel ;)


Kolejne zdjęcie uchwycone na łące.





Wiesiołek  Spodziewajcie się przepisów. właśnie teraz kwitnie i jest go masa ;)



Nawet nie wiecie jak uganiałam się po chaszczach za tym motyleml. Ale zdjęcie jest. Po prawo uchwycił się nawet jakiś futrzak w locie.




Ostatnio pisałam wam o świetnym sposobie na komary KLIK. Zaraz potem sama wzięłam się za robienie własnego, naturalnego aromatu waniliowego, którego mam zamiar używać do wielu różnych rzeczy.


Zdjęcie średniej jakości, ale za to jakże dokładnie oddaje klimat lata i jego futrzanych (z bliska) przyjaciół-porannych budzików.


Zioła...zioła... i jeszcze raz zioła. Sezon w pełni, miejsca w domu już brak a jeszcze tyle do zebrania :D


To chyba tyle... zdjęciowo skromnie, ale zawsze coś. Idę nad rzekę zażyć  zimnej kąpieli... 
Dajcie znać jak wam minął lipiec? Buźki :*

19 komentarzy:

  1. Super zdjecia a szata graficzna pomadek godna podziwu ! Super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Tworzenie orginalnych opakowań kosmetyków to moje ulubione zajęcie z całego diy ;)

      Usuń
  2. Cóż za cudne zdjęcia :) A Twoja kreatywność powala. Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne fotki :) Wiesiołek mam teraz na celowniku :D I moździerz masz przecudny <3
    Jak robisz rumiankowe mydło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na naturalnej bazie+ domowy hydrolat z rumianku. Chę kiedyś pobawiś się we własne mydła, takie od A do Z, jednak nie mogę się za to zabrać. ;/

      Usuń
  4. kupiłam sobie na spróbowanie tą samą wodę kokosową, nie wiem jak Tobie, ale mnie nie smakowała wcale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie, jednak piłam bo zdrowa. :P Jednak z puszki nie ma aż tyle wartości...

      Usuń
  5. PRZEPIĘKNE zdjęcia, uwielbiam naturę :):)
    Chcemy przepis na pomadkę:D

    Mnie też upały dobijają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia i jaka słodka pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy lipiec :) Mgła super uchwycona, czekoladowo- miętowa pomadka mnie zainteresowała, zbiory ziołowe widzę udane i to rumiankowe mydełko... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta czekoladowo-miętowa pomadka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie się powtórzę, ale...uwielbiam Twoje zdjęcia! :) Motyle są świetne, a najbardziej mnie urzekło to foto z ziółkami i moździerzem...coś pięknego! Aż mi się westchnęło... :D
    Opakowania na kosmetyki świetne :) przepis na pomadkę koniecznie zapodaj!

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa jestem tego mydła rumiankowego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia cudne, pomadka czekoladowo miętowa ? bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadka czekoloadowo-miętowa- rewelacja ;0

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'