niedziela, 22 marca 2015

Nareszcie wiosna :)


Hej kochani! czujecie to? Wreszcie wiosna! Wczorajszy dzień oficjalnie rozpoczyna tą cudowną porę roku. Wczorej było naprawdę ciepło, znowu mogę chodzić w samej bluzie ;) Co prawda dziś z rana przywitał mnie... śnieg. Ale na szczęście szybko się rozpuścił a z każdym dniem ma być już coraz cieplej.
Wybrałam się dziś na spacer z aparatem aby uwiecznić początki wiosny, dlatego chciałam wam dziś pokazać kilka fotek :)


Tak bardzo się cieszę n a wiosnę. Już nie mogłam się jej doczekać. Chociaż na taką piękną wiosnę jeszcze z miesiąc będę musiała poczekać to i tak cieszę się z każdej minuty dnia dłużej, z każdego pączka i promyka słońca :)



To maleństwo odwiedziło mój parapet. Mimo że nie lubię robalków to cieszę że się pobudziły. Komary, osy czerwone mrówki to moja zmora, ale ich pojawienie się zwiastuje ciepło.
Tego biedronka strasznie ciężko było sfotografować. ganiał jak szalony po parapecie. Ale jakoś się udało ;)

Cudowne małe roślinki! Zieleń sprawia że staje się szczęśliwa. Nawet już od tygodnia zbieram malutkie pokrzywki do picia :) Kocham patrzeć jak przyroda budzi się do życia.


I znowu ten biedronek...


Tak bardzo nie lubię zimy... i tych szarości. Za to kocham zieleń, która wszystko otacza i cudowne drzewa. Z dnia na dzień robi się coraz piękniej.



Tęcza w kroplach na pajęczynie.Tak pięknie to wyglądało że po prostu musiałam to uwiecznić ;) Kolory zaczynają wracać do dotychczasowej szarej zimowej rzeczywistości! :))



I znowu krople.. tym razem artystyczne coś zwiastujące wiosnę ;)

A wy cieszycie się na wiosnę? :)

30 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia.Uwielbiam wiosnę to moja ulubiona pora roku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,jestem pod wrażeniem zdjęć-są przepiękne :)
    Ja wręcz uwielbiam wiosnę,cieszy mnie fakt,że znowu robi się cieplej i ludzie na około są tacy... szczęśliwsi? Wiosna to zdecydowanie najbardziej optymistyczna pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że też jak ja jesteś z tych "ciepłolubych" osóbek:)
    Ja też z wytęsknieniem czekałam na wiosnę,nie cierpię zimy,zimna i naprawdę najchętniej na ten czas bym emigrowała do ciepłych krajów:)
    U mnie co prawda wczoraj było paskudnie a w nocy zima nie chciała odpuścić i przyprószyła śniegiem,ale dziś już słonko mnie obudziło!
    Zdjęcia piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ja też najchętniej wszystkie zimne miesiące spędziła bym w jakimś egzotycznym kraju :)

      Usuń
    2. odkręciłam obiektyw i przyłożyłam go drugą stroną :)

      Usuń
  4. Jakie śliczne zdjęcia! U mnie na blogu też oznaki wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia! ah, jak ja juz tęskniłam za wiosną i słońcem! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, w końcu upragniona wiosna przyszła :) oby z każdym dniem było coraz cieplej;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia! Od razu zrobiło się tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie z ta wiosna jest roznie. raz jest a raz jej nie ma. wczoraj mialam snieg na samochodzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! :) Bardzo się cieszę, że w końcu nadeszła wiosna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też wczoraj z rana śnieg zaskoczył i to zacinało dość ostro, na szczęście niedługo;D dziś już pięknie:) zdjęcia świetne, a to pierwsze foto biedronki mega! Masz zmysł do fotografii:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nareszcie wiosna ! :)
    Ja wystarczy że otworzę okno to Biedronka zawsze mnie odwiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia biedronka. :D szczególnie to pierwsze wygląda tak cudownie i te kropeki- nie wiem czemu uwielbiam kropelki. Sama nie raz latałam po deszczu robić zdjęcia kropelkom na wszystkich roślinach w ogródku. :D Niestety nie mam obiektywu do makro i nie mogę zrobić zdjęć tak z super bliska. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mam obiektywu makro;/ tylko podstawowy.
      Nie wiem czemu ale też uwielbiam wszelkie kropelki ;)

      Usuń
    2. To w takim razie nie wiem jak udało Ci się zrobić zdjęcie w takim przybliżeniu, ale mój podstawowy, gdy przybliżę go do czegoś za mocno, nie łapie już ostrości. :c

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia i piękna wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia, biedronka powalająca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, chociaż do pomarańczowych biedronek mam jakieś uprzedzenie ;p Podobno te pomarańczowe są azjatyckie i zjadają nasze polskie czerwone :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiosna zawitała do Ciebie na całego, pierwszy raz w tym roku widzę biedronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe zdjęcia :)

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są przepiękne ! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. ale pięknie i wiosennie :) ja już od początku roku czekałam z utęsknieniem na słonko i kwiaty :) nieważne jak piękna by była zima to i tak wiosna jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Very nice and lovely blog.If you are interested in following each others blog,please follow me and get followed back.Please write in comments also that you have followed my blog.Thanks .Love you.
    http://findshopping.blogspot.in/2015/04/top-online-shopping-sites-list.html

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'