niedziela, 1 lutego 2015

Styczeń w zdjęciach '15


Nie wiem jak wam, ale mnie styczeń minął bardzo bardzo szybko. Wciąż nie mogę się przyzwyczaić że mamy już 2015r. Właśnie moje ferie dobiegają końca, a ja przez te całe dwa tygodnie właściwie nie zrobiłam nic pożytecznego. Mam nadzieję że lubicie zdjęciowe posty.
Na pierwszym zdjęciu moje Fifi z miną 'tylko mnie kochaj';)



1 zdj. to moje dzikie baby hair ;)
2.Hennowa kupa na włosach. O ytm jak wyszło pisałam TU

 Koszulka którą zaprojektowałam :D Promuję weganizm! :))

Styczniowe zakupy. Nowości w mojej naturalnej pielęgnacji włosów, cery i szczotka do ciała ;D

Kolejne artystyczne zdjęcie Fifiego. Dla niewtajemniczonych; delektuje się olejem z dna miski :D

Wczoraj było tak pięknie! Na początku miałam ,żałobę po wiośnie, ale gdy tylko ujrzałam zimową krainę w lesie od razu się w niej zakochałam. Niestety(lub dla mnie stety;) dziś jak widzicie po śniegu zostały tylko krople wody. Nie uwieczniłam niestety wczorajszych widoków.


Szadź pięknie przystroiła dosłownie wszystko ;)

Jak tam wam minął styczeń?

29 komentarzy:

  1. zrobiłas mi smaka na ananasa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham dwa ostatnie zdjęcia! A co tam - pierwsze też! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fifi cudowny! Ananasa uwielbiam, dawno nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki ten Twój Fifi- mina na pierwszym zdjęciu bezcenna! :) Fajne zakupy.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra koszulka, niestety nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny chomik :) ja ostatnio kupiłam takiego, którego nie daje się wziąć na ręce ;) ucieka.... i skacze, no cóż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamo, jak ja bym zjadła ananasa! Ja mam szynszylę - Mysię, w sumie to taki większy chomik :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, słodki chomik <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszy Fifi i koszulka. Te stópeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia, zwierzak uroczy, a na ananasy nabrałam ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, dwa ostatnie zdjęcia wspaniałe!
    I ta koszulka świetna:) mnie coś korci, żeby rzucić spożywanie mięcha...ale ciężko mi podjąć decyzję, zaraz mi się przed oczami tyle smacznych mięsnych dań przewija...echhh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku też yak miałam.. ale jak pomyślałam o biednych zwierzątkach i o tym że jem trupy to od razu mi przeszło :P

      Usuń
    2. Wcale nie musisz odrzucać całkowicie mięsa. Nic na siłę i nie wszystko na raz. Osobiście też stopniowo przechodzę na wegetarianizm. Na razie co prawda przez semiwegetarianizm, ale nie zamierzam się zatrzymać w tym miejscu. :)

      Usuń
  12. Urocze babyhair :) Chociaż pewnie bywają nieznośne? Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieznośne to mało powiedziane. To są moje najbardziej ułożone baby hair jak to tylko u mnie możliwe.
      znykle robią się wściekłe, kręcone barany, których nie da się ogarnąć

      Usuń
  13. chomak <3
    w ogóle to świetne fotki:) styczeń i u mnie uciekł tak szybko :| już luty...cały miesiąc za nami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki słodki chomik :) Ależ zbieg okoliczności - ja miałam szczurzycę o imieniu Fifi, przekochane zwierzątko :( Imponujące bejbiki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki słodki pupil na pierwszym zdjęciu:) koszulkę chętnie bym założyła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne zdjecia, a chomik mega uroczy :) Tez mamy, tyle, ze nasz jest bielusienki ;) Koszulka swietny pomysl, bardzo fajny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój też był bielusieńki, i zaczął zmieniać kolor :D

      Usuń
  17. Chce taka koszulkeeeeeeeeeee,, jest jajas mozliwosc????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, zaprojektowałam napis sama i zamówiłam przez internet ;)

      Usuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'