poniedziałek, 12 stycznia 2015

Zimowy konkurs :)/zamknięty



Mam w posiadaniu całkiem nowy i zbędny mi zestaw do aromaterapii. Może już wam wspominałam, ale nie lubię żadnych sztucznych zapachów do kominków, olejków, wosków, świeczek itp. Więc pomyślałam o was :) Mimo że pogoda za oknem na to nie wskazuje, mamy zimę, a ten zestaw właśnie przeznaczony jest na tę porę roku. Dlatego ogłaszam mały konkurs.


Do wygrania zestaw składający się z:

-kominka 
-6 'zimowych' olejków zapachowych: (wanilia, jabłko-cynamon, jodła, zimowa kraina,      pomarańcza,  piernik)
-2 drewnianych kul do olejków
-2 podgrzewaczy

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy być publicznym obserwatorem bloga i krótko (może być jedno nie kreatywne zdanie:P ) napisać za co lubisz/nie lubisz zimy.

Dodatkowo można:
Dodać baner na bloga/udostępnić w google+ (+2 losy)
Dodać mnie do blogrolla (+2 losy)

Konkurs trwa do 1 lutego 2015(do północy), wyniki ogłoszę w ciągu 3 dni.Zgłaszać można się w komentarzach.

WZÓR:

obserwuję:
e-mail:
baner/google+: tak/nie(link)
blogroll: tak/nie(link)
Lubię/ nie lubię zimy .....


zwycięzca:
szmaragd

29 komentarzy:

  1. obserwuję:Sylwia
    e-mail:magnolllia199@gmail.com
    baner: (tak/nie) nie
    blogroll: (tak/nie) nie
    Lubię/ nie lubię zimy .....Lubię zimę bo dzięki niej doceniam lato:)

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję: Aleksandra Anna
    e-mail: a.popiel.ap@gmail.com
    baner: nie
    blogroll: nie
    Zima to miesiąc rozdzierający mnie na pół, z jednej strony go kocham z drugiej nienawidzę. Pierwsze oblicze jest za długie wieczory otulone świeczkami, zapachami oraz gorącą herbatą. Zazwyczaj leżę pod kocykiem i mam czas na książki. Jednak nienawiść jest do śniegu i mrozu, zawsze 3 razy muszę zastanowić się w co ubrać, żeby było ciepło, a dodatkowo jak jest plucha to jak świnki w błocie się taplamy... Obecna zima jest idealna dla mnie i taka mogłaby być zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję: Szmaragd
    e-mail: Mabramek9@gmail.com
    baner tak: http://szmaragdowy-deszcz.blogspot.com/
    blogroll tak: http://szmaragdowy-deszcz.blogspot.com/
    Lubię zimę za to jak otula wszystko śliczną białą pierzynką, za spokój, za świąteczną atmosferę i za to, że jest najlepszym czasem na przemyślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję: Dagmara Dubis
    e-mail: dagmarkad95@o2.pl
    baner/google+: tak http://plonaceserce.blogspot.com/
    blogroll: nie
    Nie lubię zimy, ponieważ nie lubie zimna, wilgoci i wstrętnej chlapy za oknem. Uwielbiam ciepełko i to, że mogę robić wiele różnych rzeczy, nie muszę być bardzo grubo ubrana i ubierać się mnóstwo czasu, włosy się nie elektryzują i nie mam tak bardzo przesuszonego ciała przez sztuczne ogrzewanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję:Druidka
    e-mail: harmoszka77@gmail.com
    baner/google+: nie
    blogroll: nie
    Nie lubię zimy bo nie mogę pojechać w góry na spacerek, nie ma koncertów plenerowych a do tego sprawia, że mam okrutnie czerwony nos i wyglądam jak Rudolf ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję: mała mi
    e-mail: plaisir.lavande@onet.pl
    Lubię zimę za oszronione szyby, za białą i puchatą kołderkę otulającą wszystko, za przyjemność wypicia ciepłej i aromatycznej kawy lub herbaty (zimą smakują lepiej i niesamowicie rozgrzewają!), za miękkość i ciepło kocyków, za wygodę bamboszy, za lepienie bałwanów i robienie aniołków na śniegu, a także za czerwone nosy i zmarznięte stopy, bo dzięki nim doceniam rozgrzane wnętrze domu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję: byCarol
    e-mail: bizarre.case@onet.eu
    baner/google+: tak https://plus.google.com/u/0/100873008170884475033/posts/ijyPi6qA3GU
    blogroll: nie
    Lubię zimę za tą ochotę na gorącą herbatę z cytryną i cukrem, za ciepłe skarpety, za szybkie zasypianie, za te ciemne wieczory, kiedy ma się jedynie ochotę na przeczytanie książki. Lubię zimę bo mam wspaniałe wspomnienia jako dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super nagroda! Zwykle nie biorę udziału w konkursach, ale Twój mnie przekonał :))

    obserwuję: Fair Hair Care
    e-mail: mfairhaircare@gmail.com
    baner/google+: tak, G+
    blogroll: nie
    Nie lubię zimy, bo mam przez nią często czerwony nos :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam prawie identyczny zestaw, dostałam na urodziny rok temu, ale nie używam właśnie w związku z tym, że te olejki są sztuczne... Powodzenia dziewuszki:)
    Ja zimę lubię tylko jak nie muszę nigdzie wychodzić hehe:P

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję: kanwuje czytam testuję
    e-mail: ewcius1991@vp.pl
    baner/google+: tak https://plus.google.com/u/0/106586023438394583166/posts/ETNzyoBrAdP
    blogroll: nie
    Lubię zimę jak jest pięknie biała :) wszystko jest pięknie przystrojone, w sklepach świąteczne piosenki umilają nam zakupy, mróz szczypie w policzki ale kocham ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję: milkulous
    e-mail: j.forecka@gmail.com
    baner/google+: tak/nie(link)nie
    blogroll: tak/nie(link) nie
    Lubię/ nie lubię zimy ..... Lubię zimę za bajkową atmoferę, jaką stwarza swoją obecnością. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia, fajne nagrody ale mnie szczęście omija szerokim łukiem :]

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję:KosmetykoFanki
    e-mail:monikab11@op.pl
    baner/google+: nie
    blogroll: nie
    Nie lubię zimy, bo nie lubię w ogóle zimna brr, kocham za to wiosnę i lato.

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję: Jolanta K.
    e-mail: jolciaa13035@wp.pl
    baner/google+: nie
    blogroll: nie
    Nie lubię zimy, bo jest zimno, a ja z natury raczej ciepłolubna jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję: Pozytywizja
    e-mail: pozytywizja@gmail.com
    baner/google+: nie)
    blogroll: nie
    Nie lubię zimy za to zimno, za to, że muszę zakładać podwójną parę leginsów pod spodnie a pod to jeszcze rajstopy, żeby nie zamarznąć jak sopel lodu. Nie lubię zimy za to, że moje włosy zawsze cierpią- po prostu nie lubią kontaktu z kurteczkami i czapkami- taki typ introwertyka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy w tym kominku można również palić woski czy tylko olejki? ;)

    obserwuję: J.
    e-mail: juliat.97@vp.pl
    baner: tak pookrecone.blogspot.com
    blogroll: nie
    Nie lubię zimy bo jest zimno, kropka.

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję: HairCasual
    e-mail: haircasualblog@gmail.com
    baner/google+: tak https://plus.google.com/118007566349566307913/posts/NYuEXbRmy4E
    blogroll: nie
    Nie lubię zimy, bo moje włosy strasznie się niszczą przez zimno, trzeba ubierać miliony ubrań na siebie, a i tak ledwo co wychodzę, żeby zrobić zakupy kosmetyczne. Gdyby nie to, że są kosmetyczne, nie ruszyłabym się z ciepełka domowego. Koniec kropka bez przecinka.

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję: Mariola
    e-mail: mariola.wisnie[małpa]gmail.com
    baner/google+: tak https://plus.google.com/u/0/109991935278868972464/posts/63gMQqAQr1z
    blogroll: nie
    Lubię zimy, bo kocham jej kontrasty: gorące serca i mróz za oknem, biel śniegu i czerwień dekoracji świątecznych... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję jako: Panna Anna
    e-mail: aniastan20@op.pl
    banner: nie
    blogroll:nie
    Lubię zimę, ponieważ dzięki niej przypominają mi się czasy gdy byłam mała i beztrosko bawiłam się w śniegu, jeździłam na sankach z przyjaciółmi itd. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję:Adrianna Karpowicz
    e-mail:adriannakarpowicz@gmail.com
    baner/google+: nie
    blogroll: tak pazurkiumyszy.blogspot.com
    Lubię zimę i nie lubię:) Nie lubię jej, ponieważ jest zimno ! jestem absolutnym zmarzluchem ! Ale zima ma swój urok i magię. Śnieg. Sam w sobie może i nie najprzyjemniejszy, zimny ... Ale gdy otula wszystko wkoło ... jest przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuję: anioleek89
    e-mail: anioleek89@gmail.com
    baner/google+: nie
    blogroll: tak http://anioleek89.blogspot.com/
    Nie lubię zimy, bo jestem strasznym zmarzluchem i toleruję tylko ciepełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Mädchen aus dem All
    E-mail: madchenausdemall@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'