czwartek, 8 stycznia 2015

Moje włosy po roku włosomaniactwa (i cięciu). Małe podsumowanie.




Tak ja zapowiadałam wam już w tym poście, pod koniec grudnia obcięłam włosy, dodatkowo mija właśnie rok mojego włosomaniactwa. a moje włosy zmieniły się i to bardzo. Na dodatek wreszcie jestem zadowolona z  ich stanu z czego bardzo się cieszę. Widzę wreszcie ogromny postęp, choć nie zawsze było tak fajnie. Choć "włosomaniactwo" zaczęłam praktykować ponad rok temu, tak naprawdę cały rok zajęło mi opracowywanie naprawdę świadomej pielęgnacji odpowiedniej dla moich włosów (i ta nauka wciąż trwa, ciągle poznaję rożne cudowne sposoby by moje włosy stawały się coraz piękniejsze.


Jeśli chodzi o to że obcięłam włosy to musicie wiedzieć że ani przez chwilę tego nie żałowałam, wręcz przeciwnie! To jedna z lepszych włosowych decyzji jak na razie czuje się świetnie w te długości. Dużo bardziej niż na długości zależy mi na gęstości włosów. Drugie zdjęcie tydzień przed obcięciem, wyprostowane i spuszone;( Pierwsze z wczoraj, wyschły naturalnie i nic z nimi nie robiłam.(trochę nie ostre, bo źle ustawiłam ostrość)

ZDJĘCIA Z PRZED ŚWIADOMEJ PIELĘGNACJI ZNAJDUJĄ SIĘ W MOJEJ WŁOSOWEJ HISTORII ;)

MOJE WŁOSY PONAD ROK TEMU BYŁY:
-Długie (do wcięcia w talii)
-Bardzo porowate
-Szorstkie i bez blasku)
-Bardzo puszące
-Nie były bardzo zniszczone ale rozdwojonych końcówek nie brakowało)
-Elektryzowało je właściwie wszystko
-Bardzo suche(dużo ziół, słońce, woda utleniona)
-Bardzo się plątały

TERAZ SĄ:

-Długość do końca łopatek.
-Dość cienkie, za to  jest ich całkiem sporo.
-Zdecydowanie bardziej gładkie i lśniące
-Zdrowe (bez rozdwojonych końcówek z wyjątkiem nielicznych na "grzywce"
-Nadal lubią się puszyć
-Od spodu nisko porowate
-Wierzchnia warstwa (szczególnie ta przednia "grzywka")nadal porowate i wrażliwe
-Już się tak nie elektryzują (wyjątek: naturalna szczotka z włosia)
-Końcówki nadal bywają szorstkie (okropnie twarda woda:(  )
-Dużo baby hair, które niestety lubią się puszyć i wywijać we wszystkie strony
-Dużo mniej się odgniatają.
-Dość szybko się przetłuszczają
-Coraz łatwiej je przeciążyć
-Nadal lubią się plątać
-Coraz bardziej gęste! :)


MOJE CELE:

-Dużo gęstsze włosy.
-Całkowite wyeliminowanie puszenia
-Całe gładkie i lśniące
-Bardzo miłe w dotyku
-(?) długość do pasa?(jak na razie czuje się świetnie w tej długości)


Na koniec dzisiejsze zdjęcie, po koczku ślimaczku, nie były wcale czesane od porannego mycia ;)

Jak już pisałam do osiągnięcia takiego stanu w jakim są teraz potrzebna była długa droga i dużo popełnionych błędów. Tak naprawdę dopiero po obcięcie widzę jak bardzo się zmieniły. Chociaż już ok kilku miesięcy zaczęłam widzieć ogromną różnicę. Czasem miałam stany załamania, że moje włosy wyglądają nawet gorzej niż przed włosomaniactwem. Tak więc bądźcie wytrwałe w dążeniu do celu i nie załamujcie się od razu brakiem poprawy ;)

O tym co dokładnie wpłynęło na stan moich włosów i czego się nauczyłam powstanie osobny post! :)

34 komentarze:

  1. Piękne, zdrowe i błyszczące włosy! :) moje w ostatnim czasie są jakieś umęczone i pojawiają się na nich kołtuny ;/
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiana jest bardzo duża. I to na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy! :) Takie zdrowe i zadbane!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, ja tak samo jak Ty nie żałuję obcięcia włosów! Piękne włosy. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki;) a wszyscy mi mówili że będę żałować ;P

      Usuń
  5. Oooo trochę centymetrów poszło;) masz przepiękne włosy! powodzenia w realizacji celów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna zmiana, zycze dalszych sukcesow :) Zazdroszcze odwagi w skroceniu wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. motywacja w dążeniu do celu jest najwazniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mocne cięcie! Ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydają się być teraz dużo bardziej gęste! Jeśli jesteś zadowolona z decyzji to najważniejsze, pięknie wyglądają Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne włosy :) i jakie gęste :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dużo masz włosów, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem Ci, że też obcięłam niedawno swoje już dość długie ale również zniszczone włosy i tak samo jak Ty jestem z tego kroku bardzo zadowolona. Włosy wyglądają o niebo lepiej po radykalnym cięciu. Nie żałuję tego ani trochę. Twoje włoski prezentują się teraz naprawdę świetnie :) Gratuluję dobrej decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja póki co zapuszczam! :) Widać różnicę po ścięciu na Twoich włosach, na zdjęciach wyglądają teraz na o niebo zdrowsze :P

    OdpowiedzUsuń
  14. jejuu ale gęstość, grubość i blask! łeb boli z zazdrości :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogromna zmiana, brawo :) Jaką masz objętość kucyka? Wyglądają na bardzo gęste!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są już o wiele gęstsze niż były w wakacje, kiedy leciały mi garściami, jednak cały czas to tylko ok 1/3 mojej dawnej grubości :< nie wiem dokładnie ile mam cm w kucyku, ale aż tak bardzo bardzo gęste nie są ;< (jeszcze :D )

      Usuń
  16. Tylko pozazdrościć włosia! Zgadzam się z Fair Hair Care - wyglądają na niesamowicie gęste! No i ten błysk! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, naprawdę świetnie zrobiłaś że je podcięłaś, zupełnie inaczej wyglądają, takie gęste i zdrowe ,3 piękne

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka różnica, świetna robota, włosy wyglądają ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest duża różnica, włosy wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam włosy długie do pasa odkąd pamiętam, powoli chyba zaczynam dorastać do tego żeby je obciąć, masz rację to nie tylko długie ale zdrowe i gęste włosy ładnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam za obcięcie włosów, były taaakie długie! Ale teraz po podcięciu są jeszcze śliczniejsze! Takie gęstsze i końcówki wyglądają pięknie. Ja mam opory przed ścięciem nawet 1 cm... :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz piękne włosy, dołączam do obserwujących. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Włosy prezentują się pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. spora zmiana, oczywiście na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne nieważne krótkie czy długie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje włosy są cudowne:)Moje włosy są cienkie i jest ich strasznie mało. Proszę o radę co jest najskuteczniejsze na baybe hair i mega zakola?

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'