wtorek, 25 listopada 2014

Półproduktowy Haul+ Kupiłam suszarkę



Miało nie być hauli z jednego prostego powodu.. po prostu miałam nic już nie kupować. Ale oczywiście moja natura zakupoholiczki musiała później czy też raczej prędzej znów się ujawnić. Miałam kupić tylko najpotrzebniejsze produkty, które mają mi już na długo służyć :)  Wszystkie produkty kupiłam za jednym razem na różnych stronach internetowych,dziś i wczoraj otrzymałam już moje paczki, więc jeśli jesteście ciekawe  moich zakupów to zapraszam do oglądania ;)








1. Laski wanilii, kupiłam na allegro od sprzedawcy z przyprawami. będaą wykożystywane do celów kosmetycznych. Zapach obłędny! :)

Kolejne trzy produkty kupiłam na stronie bliskonatury i przy zakupach dostałam rabat 10% na kolejne, więc jeśli któraś z was będzie chciała skorzystać to śmiało niech pisze na mój e-mail. (kto pierwszy ten lepszy:P)Tylko proszę o przemyślaną decyzję, żeby skorzystał ktoś kto naprawdę chce coś tam kupić.

2. Lanolina, już od dawna chciałam ja do moich mazidełek :)
3. Masło kawowe, podobno pięknie pachnie, stwierdziłam że będzie idealne do tworzenia balsamów.
4. Gliceryna roślinna, miałam taką zwykłą z apteki ale chciałam teraz bardziej naturalną.






1. Masło Shea nierafinowane, Moja miłość do tego masełka zaczęła się już rok temu i trwa do teraz. Nie wyobrażam już sobie pielęgnacji mojej twarzy bez niego.
2. Masło kakaowe nierafinowane. Miałam już masełko kakaowe,tyle że rafinowane w pastylkach, więc teraz pokusiłam się na surowe, łupane.

Niestety nie potrafię teraz podać wam sprzedającego u którego zakupiłam oby dwa masełka.
No i stało się.. Po wielu latach suszenia włosów naturalnie zakupiłam suszarkę. Już od dawna chciałam jakąś lepszą, nawet miał to być mój prezent na Święta, szukałam już nawet jakieś fajne modele, byłam na 99% pewna ze będzie ona firmy Remington. Tyle że.. w domu spaliła się stara suszarka i byłam zmuszona iść na mały kompromis. Dla innych domowników suszarka ma tylko suszyć i być lekka, Mój najważniejszy warunek dobrej suszarki to naprawdę zimny nawiew no i dobrze by było żeby była jonizacja. Tyle że te lepsze suszarki są naprawdę wielkie i cięższe a ja musiałam znaleźć coś pośrodku, czyli naprawdę zimne powietrze, jonizacja a sama suszarka ma być dość mała i lekka. Tak więc zdecydowałam się na Remington D3010 ,całkiem fajna za bardzo niską cenę. 
(źródło)

Na koniec mały zakupowy bonusik, który kupiłam tydzień temu. Mój wymarzony od paru lat aparat. Wreszcie moja lustrzanka, teraz tylko zbieram na obiektywy, które są zresztą droższe od samego aparatu! :) (sam sobie robi zdjęcie w mega brudnym lustrze:)


"Już więcej nic nie kupuje" znacie to? Jestem ciekawa co wy sądzicie o tych produktach, a może i wy też kupiłyście ostatnio coś ciekawego?
Buziaki :*

42 komentarze:

  1. inteligentny ten aparat :D
    zakupki ciekawe, wanilia na pewno pachnie obłędnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, jest bardzo aromatyczna i pysznie smakuje :)

      Usuń
  2. Oj przydalby sie taki aparat :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy. Ja właśnie chcę kupić masło kakaowe... Na nową suszarkę niestety muszę trochę poczekać ale też jest na mojej wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też by mi się taki aparat przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne nowości, ja również zbieram na obiektywy do mojego Nikosia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super zakupy! sama zabieram się do zakupu masła kakaowego i lanoliny :) masło kawowe to jakaś dla mnie nowość...musi pięknie pachnieć <3 poza tym mam w planach jeszcze spoooro półproduktów ale chyba nie wystarczy mi funduszu :( a na czele naturalny konserwant...mam tak dużo kosmetyków, że jednego nie zużyję przez miesiąc :D
    Swoją drogą i ja to muszę napisać: świetny aparat...chciałoby się ;) moje zdjęcia nadal tylko z aparatu w telefonie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zużywam na rok może 3 kosmetyki :P No jak sama coś robię to może więcej zużyje. Co do masełka kawowego jeszcze nie wiem bo to moje postanowienie że dopiero w wigilię otworzę :P

      Usuń
  7. jestem ciekawa do czego użyjesz wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam już w planach masełko do ust i balsam do ciała. Dziś też zrobiłam kakao z wanilią i było przepyszne! :))

      Usuń
  8. H5! Od piątku stałam się posiadaczką Canona 60d ;) za suszarką również się rozglądam. Daj znać jak Twoja się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lasek wanilii Ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej to ja bym chciała też aparat :) Może i kiedyś zdołam na niego odłożyć ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać zakupy udane! :) Mmm, wanilia na pewno przepięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przygarnęłabym wszystko z dziką chęcią. :D sama staram się właśnie ciąć wydatki,choć ciężko nie ulegać pokusom...wszak jesteśmy tylko ludźmi, na dodatek babami;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też często sobie obiecuję, że nic nie będę kupować, czasami to wychodzi różnie, ale nawet mi się udaje :D Z Twoich półproduktów miałam tylko masło shea - do tej pory go mam i też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehe też tak mam że mówie już teraz oszczędzam.. ale wystarczy ze wejde do Rossmana :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio jestem twarda w postanowieniu i naprawdę nie kupuje nic podprogramowo.
    Fajna suszarka. Też mam z jonizacja i chłodnym nawiewem. U mnie najważniejszy był dyfuzor. Kupilam suszarkę rok temu w Tesco za ok 60 zl na wyprzedaży. Od tego czasu może używałam jej 10 razy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne polprodukty, musze zapamietac, zeby zakupic przy nastepnej okazji maslo kakaowe :) Ja rowniez potrzebuje nowego obiektywu, ale tak, jak piszesz, koszt wyzszy niz sam aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam suszarkę Babybliss - wielka, ciężka, ale naprawdę fajna, bo ma różne regulacje i jonizację :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swoją suszarkę Remington (Keratin Therapy) kupiłam w ubiegłym roku i bardzo dobrze się sprawdza. ;] PS. Mam nadzieję, że naprawdę nic już nie kupię. ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam Remingtona i jest super! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś u mnie nominowana do blogwej zabawy, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Suszarka świetna będziesz zadowolona, mam taką sama :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No to są zakupy. Ja laskę wanilii wykorzystuję do ciast i do domowych naleweczek :) Na rozgrzanie po powrocie z mrozu są jak znalazł :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. najbardziej zainteresowal mnie aparat :P
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja właśnie jestem na etapie poszukiwań lustrzanki, ale rozmyślam nad Nikonem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też na początku myślałam o Nikonie, ale potem dowiedziałam się że Canony oddają dużo lepiej kolory

      Usuń
  25. Fajne zakupy, w końcu coś mnie zaciekawiło z tych wszystkich notek zakupowych.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nic nie kupię, nic nie kupię- ciągle to powtarzam- a potem widzę coś, co muszę mieć! I zaczynam od nowa... ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. swietne zakupy:) przydalaby mi sie nowa, porządna suszarka :>

    OdpowiedzUsuń
  28. masło kawowe- jak dla mnie bajka!

    OdpowiedzUsuń
  29. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'