piątek, 21 listopada 2014

Jak odmłodzić twarz naturalnie i przedłużyć jej młody wygląd czyli joga twarzy





Nie chcę was tu zanudzić, ale  napisać krótko, zwięźle i na temat zawierając najważniejsze informacje, wiec jeśli będziecie zainteresowane wpisów na podobny temat powstanie więcej.
Już jakiś czas temu zaczęłam się interesować ćwiczeniami mięśni twarzy. To że nasza skóra się starzeje jest nieuniknione, ale to w znacznej mierze od nas zależy jak szybko do tego dojdzie. Po pierwsze musimy zrozumieć że starzenie się to nie tylko zmarszczki. Sama znam sporo osób, które mimo swojego wieku nie mają prawie zmarszczek, jednak ich twarz nie wygląda bardzo młodo. Twarz, tak jak inne części ciała to nie tylko skóra ale przede wszystkim mięśnie. To one w podtrzymują skórę i to od ich stanu w dużej mierze zależy jak szybko nasza twarz przestanie wyglądać młodo. Ćwiczenia twarzy (w tym właśnie joga) pozwalają nie tylko zachować młody wygląd na dłużej, ale też potrafią sprawić że istniejące już zmarszczki mogą znacznie się spłycić, a cała twarz stać się bardziej jędrna. Czy da się odmłodzić twarz naturalnie? Oczywiście! takie ćwiczenia praktykowane są już od wieków



Dziś pominę temat pielęgnacji twarzy za pomocy różnych kosmetyków, jak już wspomniałam wyżej, twarz to nie tylko skóra a starzenie się twarzy to nie tylko zmarszczki. Ogromny wpływ na jej wygląd ma termin "migracja twarzy" czyli obsuwanie się mięśni i tkanki tłuszczowej pod wpływem wielu czynników w tym grawitacji. W efekcie tego zjawiska w pewnym wieku zaczynają nam opadać policzki co z kolei prowadzi do powstania widocznej bruzdy nosowo wargowej, zniekształceniu rysów twarzy oraz do powstania drugiego podbródka. Zmarszczki to również wynik osłabienia mięśni twarzy (oczywiście nie tylko to jest czynnikiem ich powstawania). Dzięki takim prostym ćwiczeniom  możemy znacznie spowolnić ten proces, wymodelować mięśnie a nawet zmniejszyć istniejące już oznaki starzenia.

Zobaczcie, chcąc mieć smukłą, wysportowana sylwetkę ćwiczymy nasze ciało by było jędrne np. brzuch, dzięki brzuszkom możemy sprawić że z nieestetycznej "oponki" wymodelujemy pięknie umięśniony, płaski brzuch. Z nasza twarzą nie jest inaczej!


Zaletą jogi twarzy (oczywiście pomijając niewątpliwy wpływ na wygląd naszej twarzy) jest to że nic nie kosztuje, można wykonywać ją w domu i przede wszystkim te ćwiczenia są banalnie łatwe. Nie trzema mieć na to nie wiadomo ile czasu, ćwiczenia można wykonywać podczas robienia zwykłych obowiązków domowych. To naturalny sposób, ale trzeba wiedzieć że podobnie jak już we wspomnianych prze ze mnie ćwiczeniach całego ciała trzeba trochę poczekać na efekty, być systematycznym i cierpliwym! :) 

To było tak w skrócie a teraz już odsyłam was do filmików. Niestety znalazłam tylko filmiki w języku polskim tylko jednego kanału, więc  to że wszystkie trzy są tej samej osoby nie ma nic wspólnego  ze współpracą ani nic.







Słyszałyście kiedyś o takich ćwiczeniach?
Buziaki;*

29 komentarzy:

  1. szczerze to nie słyszałam o ćwiczeniach dla twarzy, ale masaż twarzy lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam masaże i szczerze polecam, w połączeniu ze stymulacją mięśni twarzy. Chodzę na masaż+akupresurę+gimnastyka i wszyscy myślą, że mam wypełniacze, w policzkach, zniknęły mi chomiki. Jestem szczęśliwa, że nie poddałam sztucznej ingerencji.

      Usuń
  2. Jeśli efekty byłyby zadowalające, to myślę, że warto popróbować. Ale na pewno trzeba by być systematycznym.
    (Pod filmikiem na youtube kliknij Udostępnij, a następnie Umieść na stronie. Skopiuj link w trybie html i gotowe.)

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam słyszałam:)
    tym bardziej , bo studiuję kosmetologię;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o takich ćwiczeniach ale nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś o czymś takim czytałam :D Chętnie obejrzę jutro filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem stałym czytelnikiem azjatyckiego cukru więc temat jest mi nieźle znany, nawet ćwicze od pewnego już czasu buzie :) i są tego troche efeky choć nie jestem wybitnie systematyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. już czytałam na ten temat, może masaż twarzy faktycznie przynosi oczekiwane rezultaty

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam już i oglądałam filmiki, sama jednak jeszcze się za to nie zabrałam. Może czas w końcu wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jogę, ale o jodze twarzy nie słyszałam:) muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Slyszalam juz kiedys o tym, ale nigdy nie probowalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ tu ładnie :)!
    Jogę ćwiczę codziennie, ale o jodze twarzy, przyznam szczerze, do tej pory jakoś nie słyszałam. Wszystko przede mną! Świetny post :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się staram ćwiczyć jogę, ale często zapominam ;)) uwielbiam ją!

      Usuń
    2. Yoga na twarzy - pierwszy raz sie z tym spotykam.

      Usuń
  12. Szczerze to nigdy nie słyszałam o pojęciu jogi dla twarzy ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 miesiące temu byłam na szkoleniu z masażu twarzy - mam nawet z niego kartki z ćwiczeniami, ale jakoś nie mogę się zmobilizować, by je regularnie wykonywać... Więcej samozaparcia mam w stosunku do masażu głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ochotę spróbować - ot, profilaktycznie :) zawsze to jakieś extra wykorzystanie czasu np. przy oglądaniu filmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Azjatycki Cukier pisała i mówiła sporo o ćwiczeniach twarzy, tak więc słyszałam o tym. Warto zacząć jak najwcześniej, żeby potem długo cieszyć się młodo wyglądającą twarzą bez zmarszczek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przez jakiś czas robiłam ćwiczenia twarzy ale kiepsko u mnie z regularnością... Pora się zmotywować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też kiepsko z regularnością z czymkolwiek ;))

      Usuń
  17. Ja sobie co wieczór robi masaż twarzy, nigdy jednak nie patrzyłam na instrukcję- robię to co lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo interesujący wpis :) Muszę zacząć "ćwiczyć" :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Chodzę do genialnej masażystki, która tak odmładza twarz, że wygląda się jak po liftingu. CUDO!!!!

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'