środa, 23 lipca 2014

Moje olejowanie włosów

Cześć dziewczyny! :)


Dwa dni temu wróciłam z Paryża, powoli przygotowuję dla was posta zdjęciowego, w którym chciałabym
pokazać wam trochę tego co zobaczyłam i przy okazji powiedzieć wam co warto zwiedzić.

Tym czasem mam dla was post, który dotyczy mojego olejowania włosów. Wraz z kolejnymi pytaniami
dotyczącymi właśnie tego tematu (jak często olejuję, czym i jak), postanowiłam opowiedzieć wam trochę 
o tym. Mam nadzieję że osoby, które są tego ciekawe, znajdą tu odpowiedź, natomiast niektórzy mogą 
znaleźć tu jakieś wskazówki ;)







Jest bardzo wiele sposobów olejowania, sądzę że każda włosomaniaczka przeszła przez etap 
eksperymentów w tym temacie. To że oleje to prawdziwy cud dla naszych włosów, chyba nie muszę
wam tu pisać. Jeśli są tu jakieś początkujące osoby zapraszam do TEGO wpisu o olejowaniu.

Teraz naprawdę nie wyobrażam sobie życia bez tej czynności. O tym jak olejowanie wpłynęło na moje 
włosy zrobię osobny wpis, ponieważ gdyby nie ono na pewno nie były by w tak dobrym stanie jak teraz.
Ale żeby już nie przedłużać, odpowiem na pytania, które najczęściej są mi zadawane. 

Jak często olejuję włosy?

Mimo naprawdę ogromnej poprawy w stanie moich włosów, wciąż jeszcze nie są w idealnym stanie.
żeby jak najszybciej osiągnąć ten efekt, olejuję właściwie non stop. Już od bardzo długiego czasu nie
myłam nie naolejowanych włosów. Jest to mniej więcej co 2-4 dni. Skalp rzadziej, nieregularnie.

Jak długo trzymam olej na włosach?

Olej trzymam dość długo ponieważ nie dość że zostawiam go zawsze na na noc to dodatkowo jest to jeszcze kilka godzin (np olejuje ok 16 jak nie muszę już nigdzie wychodzić i zmywam ok. południa a nawet 
później)

Jak olejuję?



Największe efekty widziałam, kiedy olejowałam na mokro na jakiś nawilżać (kiedyś był to sam sok 
aloesowy) teraz jezst to nawilżająca mgiełka. Wodę mieszam z sokiem aloesowym w proporcji 4:1 i dodaje 
2 kroplę D-pantenolu oraz skoncentrowanego aloesu.

Włosy dzielę na kilka pasm, rozczesuję TT ,każde pasmo spryskuje obficie mgiełką i nakładam olej po
czym ponownie rozczesuję.Nakładam olej na całą długość włosów.

Skalp olejuję osobno, innym olejem niż na długość. Olej wcieram opuszkami palców, wykonując masaż 
głowy, Po czym Dodatkowo robię masaż TT.

Następnie włosy spinam spinką lub zaplatam w warkocz,. Czasem zawijam w czepek, ogrzewam go 
suszarką i zakładam ręcznik. Po kilku godzinach zdejmuję na noc.






Mam bardzo dużo rodzai olejów, przeważnie robię jakieś mieszanki. Ale moimi ulubionymi olejami,
po których widzę największe efekty to; lniany oraz z awokado. (oczywiście mix)
Na skalp używam oleju kokosowego czasem z domieszką rycynowego.

Mam nadzieję  że dotrwałyście do końca :P

Jakie są wasze ulubione oleje i sposoby olejowania?

14 komentarzy:

  1. po pierwsze, też chce do paryza xd po drugie, moje olejowanie to kompletna klapa, nie umiem xd po 3 zazdroszcze ci xd ze ci to idzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy pokochały olejowanie na maskę. W kolejce mam zamiar wypróbować olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja moje kłaki olejuję na sucho bo olejowanie na maskę czy mgiełkę z aloesem dawało takie same efekty. A roboty więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham olejować włosy dopiero zaczęłam i olejowałam rzepakowym a teraz mam już olej z pestek winogron ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze nie olejowałam włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam olejować włosy.Są wtedy takie gładkie i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nigdy nie olejowałam włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bym się bała takie zabiegi przeprowadzać na swoich włosach. Oleje na skórę nie na włosy w moim przypadku:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post ;) Ja na swoje włosy nakładam olej nieregularnie, ale musiałabym to zmienić, bo ostatnio są w kiepskiej formie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do olejowania najczęściej używam oleju ze słodkich migdałów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze, nigdy nie olejowałam włosów, ale jak przeczytałam post to mam ochotę zacząć !
    http://jestestyymcojesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie siedzę z olejkiem łopianowo-arganowym z green pharmacy a wcześniej nałożyłam mgiełkę aloesową i czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'