niedziela, 8 czerwca 2014

Came Back! :) majowa Aktualizacja włosowa;)

Witajcie kochane.
wracam do was po bardzo długiej nieobecności.
Postanowiłam napisać dziś luźny post, wstawić troszkę zdjęć 
i coś na wzór aktualizacji włosowej.

Nie było mnie z powodu braku komputera;/ Choć tak naprawdę nadal nie mam swojego
laptopa, to dostałam zastępczy. niestety internet działa mi sto razy wolniej ;(

Obiecuję sobie i Wam że teraz posty będą pojawiać się co 2 góra 3 dni,

Kolejna kwestia to moje rozdanie. wiem że wyniki powinny pojawić się miesiąc temu ale nie
było takiej możliwości. Aby jakoś to wam zrekompensować już we wtorek ogłoszę nowe
trwające tylko tydzień rozdanie.Więc osoby które zostały moimi obserwatorami tylko z powodu
tamtego rozdania i mają teraz zamiar się "zmyć" nie zostaną wykluczone z możliwości wzięcia udział
w nowym ;)

Zwyciężczynią zostaje; 
Oblivion
gratuluję, zaraz wyśle maila ;)



A teraz coś na wzór aktualizacji włosowej. Dlaczego na wzór? Ponieważ moje włosy nie wyglądają
tak naturalnie, Są raczej proste. na zdjęciach są lekko zakręcone przez warkoczyki ;)
                                          
bez flasha przy oknie; najlepiej oddają mój kolor


Niestety po kilkukrotnym przejechaniu szczotką robią się takie;




Właściwie moja pielęgnacja nie jest ciekawa.

jeśli chodzi o szampony to w kwietniu używałam tylko babydream.
natomiast kiedy w maju mi się skończył i nie miałam nic delikatnego to myłam "czym popadnie'
Raczej cały czas była to Shauma Odbudowa i pielęgnacja

oleje;

Olejowałam non-stop.
nigdy nie nakładam jednego rodzaju oleju, zawsze robię mieszanki min 2 olejów
Najczęściej; lniany, z pestek winogron, z kiełków pszenicy, rzadziej z awokado i babydream fur mama.
Olejowałam raczej tylko na sucho.

maski/odżywki

Używałam różnych biowaxa do suchych włosów, sporadycznie używałam innych.
często dodawałam półprodukty typu kreatyna, aloes.
Sporadycznie używałam Niwea long repair

Aloes dość często gościł na moich włosach/
Na końcówki tylko oleje; z kiełków pszenicy lub jojoba ;)



A teraz poznajcie "moje dziecko" ;p To jest Fifi, jest ze mną już 
od lutego ale pokazuje ja wam teraz ponieważ "magicznie" 
zmienila kolor 



pierwsze zdjęcie jest z lutego, drugie z maja. To nie jest wina aparatu, ona naprawdę zrobiła się ciemna ;)





We wtorek napiszę wam o nowym rozdaniu ;) A tymczasem napiszcie mi co tam u was ;)

Buziaki;*
Madame Raspberry

24 komentarze:

  1. cudowny Twój Fifi :) masz ładne włosy ;)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny chomik! Ja już miałam cztery, każdy żył prawie dwa lata :). Dżungary są kochane.
    Włosy po rozczesaniu piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój trzeci ;) mój poprzedni żył aż 4 lata ;)

      Usuń
  3. ładne masz włosy i takie dłuuugie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodziutkie maleństwo! Kocham chomiczki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. i moje włosy po rozczesaniu prostują się ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo mam to samo - wystarczy rozczesać i fale znikają:P Cudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny chomiś! :) A Twoje włosy śliczne. Po rozczesaniu jeszcze śliczniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne włosy!
    Ten chomik jest przecudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki blask *.* bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudny chomiczek! <333 Jestem zakochana w tych gryzoniach <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodziak! Mój jak chcę mu zrobić zdjęcia to się odwraca tyłkiem... :( Piękne masz włosy, moje zachowują się identycznie, trochę się skręcą, jak je rozczeszę to są proste :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha niesamowite jak zmieniła kolorek i to w tak szybkim czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. włoski piękne :)
    i malutki śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. witaj :)
    ja też niedawno wróciłam bo miałam lapka w naprawie a teraz problemy netowe :/
    włoski masz bardzo piękne

    OdpowiedzUsuń
  15. witaj :)
    ja też niedawno wróciłam bo miałam lapka w naprawie a teraz problemy netowe :/
    włoski masz bardzo piękne

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam takiego samego chomiczka :) właśnie na lato zmieniają swoje barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chomik całuśny
    u mnie do rodzinki właśnie dołączyły dwa maleńkie kotki, już je kocham :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'