piątek, 18 kwietnia 2014

Szczotkowanie ciała na sucho; gładka skóra + oczyszczanie z toksyn




Cześć dziewczyny! :)

Post był już gotowy tydzień temu, niestety dodałam go dopiero dziś z powodu braku internetu, który ciągle się psuje i zacina ;(

Dziś chciałabym wam powiedzieć o cudownym naturalnym sposobie na piękną skórę, a co dla mnie 
najważniejsze- na pozbycie się toksyn z organizmu.
Wiosna- czas na detoks! ;) Szczotkowanie na sucho to super rozwiązanie ;)


w małym skrócie o zaletach szczotkowania na sucho;

• Oczyszcza organizm z toksyn
• Jest peelingiem na sucho
• Ujędrnia 
• Wygładza skórę
• Pomaga w walce z celulitem
• Pobudza krążenie
• Usuwa martwy naskórek
• Pobudza ciało
• Wyrównuje koloryt skóry
• Pomaga w walce z wrastającymi włoskami


Więc jak widzicie zalet ma nie mało;) Dodatkowo taki  masaż szczotką jest mega przyjemny.
Skóra po takim zabiegu lepiej przyjmuje kosmetyki, np. balsamy przez co lepiej działają.





 Do wykonania masażu potrzebujemy szczotki najlepiej z naturalnego włosia.
Możemy je kupić w rossmannie, the body shop, w sieciówkach itp.
Jeśli nie posiadamy szczotki możemy użyć takiej rękawicy do masażu, ale
z własnego doświadczenia wiem że szczotka sprawdza się 100 razy lepiej.
Taka mała ciekawostka; kilka razy wykonałam masaż Tangle Teezerem ;D


Szczotkujemy ciało na sucho. Bez żadnych olejków, balsamów itp.
Zaczynamy zawsze od dołu; tzn. od stóp i delikatnymi pociągnięciami kierujemy się
w górę ciała.  Następnie szczotkujemy brzuch, potem przechodzimy do szczotkowania
dłoni i znów kierujemy się w górę aż do ramion.

Taki masaż możemy powtórzyć 2 razy, lub wykonywać go 2 razy dziennie.

Szczotkowanie chwali sobie wiele osób i na pewno jeśli będziecie wykonywać je
regularnie też je pokochacie.
Pamiętajcie aby zobaczyć efekty potrzebna jest systematyczność.
Ja właśnie podjęłam się bardzo niedawno tego wyzwania ;)



Mam nadzieje że post się wam przyda i że zachęci was do wiosennego oczyszczania z toksyn :)
Jeśli stosujecie tą metodę lub podobną koniecznie dajcie znać :)

Buziaki ;*






21 komentarzy:

  1. Od paru dni masuję ciało rękawicą z Rossmanna na sucho. Po tak krótkim czasie ciężko mówić o efektach, ale zgadzam się z Tobą, że jest to bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach zakup szczotki już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post, ale dwa razy dziennie raczej nie dam rady tego robić. Postaram się chociaż jeden raz :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak na razie to ciagle zapominam, albo cos. Z systematycznoscią to u mnie slabo

      Usuń
  4. ja od kilku lat wykonuje masaże codziennie lub co 2 dzień, ale z użyciem balsamów i bardzo sobie chwalę :) masażu na sucho nie robiłam, ale chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam szczotkę od paru dni i na razie szczotkuję się na mokro jeden raz dziennie. Może jak trochę do tego przywyknę to spróbuję szczotkowania na sucho :) ale na razie jest to dla mnie straszna wizja, bo jednak to dość intensywny zabieg dla osoby nieprzyzwyczajonej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabieram się za już dłuuuugi czas :-) chyba w końcu muszę kupić tą szczotkę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. z pewnością zakupie szczotkę i będę działać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do tego oczyszczania z toksyn to jestem sceptyczna:P

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszczy by sie szczotkujacy niewolnik przydal bo samemu to nie to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. od kilku dni wykonuję właśnie takie szczotkowanie. Zobaczymy jakie będą efekty:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa jak to działa

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu zakupić szczotkę, tyle z tego dobrego, więc zapewne warto.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na sucho akurat nie lubię szczotkować ciała. I moja naczynkowa skóra skłonna za tym nie przepada.

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę sobie kupić pożądaną szczotkę. na pewno szczotkowanie poprawiłoby odpływ limfy i krążenie krwi, ja zawsze mam zimne stopy i dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem wielką fankę tego zabiegu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam szczotę z Rossmanna i jak mi się przypomni to się szczotkuję :D,
    Szkoda, że tak kiepsko u mnie z regularnością...

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam rekawiczkę lecz zawsze używam jej w trakcie kąpieli musze koniecznie zakupić szczotkę i działac na sucho

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'