sobota, 1 lutego 2014

Styczniowa aktualizacja włosów



Hej! Nadszedł czas na pierwszą na tym blogu włosową aktuatizacje ;)
Na zdjęciach możecie zobaczyć jak wyglądają dzis.
Po obcięciu i umyciu, bez żadnych silikonów i niestety odżywki ;(
Na drugim wydają na krótsze niż są ponieważ przechyliłam głowe do dołu.
Ciężko mi stwierdzić ile mają cm, gdyż totalnie nie umiem mierzyć włosów.
Dziś podcięłam je właśnie 5 cm.

I niestety przeżyły dziś swój Włosowy horror.
A mianowicie; Zostały umyte z 10 razy mega gorącą wodą
przez fryzjerkę, na dodatek nie została na nich nałożona żadna
odżywka, wyszarpane grzebieniem ( chyba straciłam z połowe włosów) po czym wysuszone parzącym
strumieniem suszarki, tak że moja skóra głowy i twarz
wyschła na wiór i zaczęła się łuszczyć.
szkoda gadać...



Kosmetyki jakich używałam do włosów i twarzy:
(są to tylko te które najczęściej)

szampony:
garnier fructis
babydream

odżywki,maski:

d/s garnier z olejkiem 
maska wax  RECENZJA 
b/s marion w sprayu jedwabna kuracja

oleje:
z orzechów laskowych
oliwa z oliwek
lniany
arganowy
jojoba

zabezpieczanie końcówek:

arganowy
silikonowe serum loreal 
z orzechów laskowych

jest tego bardzo mało bo dopiero zaczęłam moją prawdziwą przygodę z włosomaniactwem.
Mam bardzo ambitne plany na luty ;)











7 komentarzy:

  1. Piękne, długie, zadbane włosy! Jestem pod wrażeniem :) Przede mną jeszcze długa droga... :(
    petite-iria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) choć moje włosy też dopiero zaczynają swoją drogę do ideału ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. achhh tyko pozazdrościć :) śliczne masz włosy:) i wytrwałości na tej drodze do idealnych włosów i czasu kiedy będziesz mogła powiedzieć "uwielbiam swoje włosy" chyba że już teraz tak jest :) Bo jak wiadomo większość kobiet nie lubi swoich włosów...
    i oczywiście obserwuje :D i również zapraszam do obserwacji na zaglądanego już wcześniej bloga :):)
    http://wlosomaniaaa.blogspot.com/ oraz http://lap-styl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon garnier fructis... A dokładniej? :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. garnier fructis oleo repair- taki żółty bosko pachnie :)

      Usuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'