czwartek, 20 lutego 2014

łopianowy szampon farmona



Ten szampon to mój zdecydowany ulubieniec w kategorii tych oczyszczających. Farmona to bardzo dobra
polska firma ( zasłynęła w blogsferze dzięki wcierce jantar). Szampon oczyszczający po za SLS powinien
mieć bardzo prosty skład, nie zawierać silikonów ani żadnych innych rzeczy. Po prostu powinien
OCZYSZCZAĆ :) Ten ma bardzo fajny skład i zaraz po SLS zawiera substancje, która łagodzi ich
działanie. Po za tym zawiera naturalne ekstrakty roślinne. Z tej seri można jeszcze kupić pokrzywowy i
(rozsławiony przez blogerki ) ze skrzypem. Ja wybrałam akurat łopianowy, gdyż jakoś wydał mi się
najfajniejszy. Kupiłam go w biedronce na promocji za  6 zł, w regularnej cenie kosztuje on ok 8 zł i jest
dostępny właściwie we wszystkich kosmetycznych sklepach.

                                     


SKŁAD:

Aqua (woda) , Sodium Laureth Sulfate( detergent myjący), Cocamidopropyl Betaine(łagodzi działanie SLS)
Sodium Lauryl Sarcosinate(łagodzi działanie SLS), Propylene Glycol(nawilża skórę), Arctium Majus roqt 
Extract (ekstrakt z kożenia łopianu), Sodium Chloride(chlorek sodu), Inulin(naturalny 
kondycjoner),Cetrimonium Chloride(konserwant), Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolysed Wheat 
Protein(kondycjoner), Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolysed Wheat Starch, Zinc PCA, Parfum(zapach)
Methylchloroisothiazolinone(konserwant), Methylisothiazolinone(konserwant), 2-Bromo-2Nitropropane-1,3-
diol(konserwant), Citric Acid(działa złuszczająco), Disodium EDTA(zmiękcza wodę)



Opakowanie: Strasznie podoba mi się ta buteleczka, ma śliczny kształt i bardzo ładnie wygląda na półce
niestety jest bardzo nieporęczna. Korek odkręca się a szampon nie ma żadnego aplikatora tylko dość dużą
dziurę ;(

Zapach i konsystencja: kocham ten zapach! Jak dla mnie jest na prawdę śliczny.. taki ziołowy. Konsystencja
 jest dość rzadka a cały szampon jest przezroczysty.


OPIS PRODUCENTA:



MOJA OPINIA:

Jak już pisałam u góry to mój ulubieniec. Dokładnie oczyszcza a moje włosy są serio dłużej świeże po jego 
umyiu. Wiele dziewczyn skarży się że plącze im włosy. Ja nic takiego nie zauważyłam, poza tym odżywka po 
myciu załatwia problem splątanych włosów. Ja zresztą nie wyobrażam sobie że po umyciu (szczególnie 
szamponem oczyszczającym nie użyje odżywki lub maski :) Czy usuwa łupież? Tego nie mogłam sprawdzić 
gdyż mnie ten problem nie dotyczy. 
Śmiało moge go polecić. :)

A wy używałyście go lub jego siostrzane wersje?
Jakie jeszcze polecacie szampony oczyszczające? 




Pozdrawiam ;*

12 komentarzy:

  1. Również bardzo lubię farmonę do oczyszczania, chociaż często wybieram też barwę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam tego szamponu. Nie raz jednak miałam go w ręku podczas robienia zakupów w drogeriach ;) Ale jakoś do tej pory się na niego nie zdecydowałam. Może przez ten SLS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego jest świetny jako oczyszczający. za to bardzo fajne jest to że ma zaraz po SLS dwa składniki łagodzące jego działanie :)

      Usuń
  3. Żałuję że go nie zakupiłam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy nie mają problemów z plątaniem się.
    Napewno po niego sięgnę, kiedy wykończę swoje oczyszczacze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy jeszcze nie używałam tego szamponu, ale z tego co piszesz chyba warto go przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam go w promocjyjnej cenie kiedy był w Biedronce :) Zobaczymy, jak się sprawdzi. Bo jego wersję z miłorzębem japońskim absolutnie uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. edta jest niebezpieczny, ogólnie nie kupuje się takich szamponów a ten detergent mnie wystraszył. JEdyNym szamponem jakiego można używać to pchizjogel kosztuje 35 zł za 250 ml i nie jest detergentem. Taka rada od dermatologa jeżeli chcecie mieć najlepszy specyfik który nie niszczy włosów. zaznaczam, że nie posiada konserwantów;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam i już wiem, że u mnie niestety by się nie sprawdził, bo bardzo nie lubię ziołowych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedawno kupiłam szampon z tej serii tylko z czarną rzepą,mam nadzieję że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje włosy nie lubią ziół:< Jedynie skóra głowy je kocha;) MI by zrobił siano nawet po jednym razie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje włosy też bardzo nie lubią ziół, ale ten szampon im nie szkodzi ;)

      Usuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'