piątek, 28 lutego 2014

Aktualizacja włosowa- luty 2014.

Hej kochane :) nadszedł czas na aktualizacje włosową. Muszę na wstępie wam powiedzieć że kiedy robiłam
zdjęcie moje włosy przeżywały bad hair day ;( dodatkowo nie miałam fotografa, więc zdjęcia robiłam sama
co też pozostawia wiele do życzenia:( Na zdjęciach widać różnicę w kolorze choć nie farbowałam włosów,
po prostu zostało zrobione przy świetle dziennym (one nie mają żółtego koloru). Choć muszę wam powiedzieć że naturalnie (jak zaczęłam poważnie myśleć o przyciemnieniu włosów) nie wiem jak ale mi zjaśniały :)


Moje włosy urosły: ok 2 cm. 

Pierwszy tydzień miesiąca zaczęłam od intensywnej pielęgnacji, niestety resztę miesiąca trochę olałam, 
wyjazd na ferie do Warszawy nie wpłynął za dobrze na moje włosy. Nie brałam żadnych suplementów,
Nie robiłam nic co miało by przyśpieszyć ich porost (użycie 4 razy maski drożdżowej raczej nic nie dało :P  ) za to w tym miesiącu biorę 
się ostro do pracy. Nie będę też zaniedbywała moich włosów :)
Więc bez dalszych przedłużań po prostu pokaże wam jakich kosmetyków używałam.
Zdaje się że jest tego bardzo dużo ale tak naprawdę niektóre użyłam jakieś 2 razy ;)


SZAMPONY:

1) hipp- nareszcie go wykończyłam(bardzo się nie polubiliśmy)
2) łagodny babydream
3) naturalny w proszku Heenara


ODŻYWKI I MASKI:





1) odżywka d/s garnier olej awokado i masło karite
2) odżywka w sprayu b/s marion natura silk do włosów blond
3) maska drożdżowa babuszki Agafi
4) maska biovax intensywnie regenerująca

INNE:


1) nafta kosmetyczna Anna
2) puder babydream (suchy szampon)
3)sok z aloesu-jako mgiełka (przeważnie pod olej)

OLEJE:

arganowy
jojoba
z kiełków pszenicy
lniany
z orzechów laskowych
rycynowy
oliwa z oliwek

(robiłam mixy)


NA KOŃCÓWKI:

w tym miesiącu nie używałam żadnych silikonów (może z raz)
olej arganowy+jojoba+z kiełków pszenicy

To chyba tyle ;)


moje plany: łykanie drożdży i tranu
walka o wzrost: maska drożdzowa, jantar, masaż ;)



Buziaki ;*




16 komentarzy:

  1. O matko święta, jakie Ty masz niesamowite włosy!
    Jak z jakiejś reklamy!
    Przyznaj się, photoshopowałaś, czyż nie? (żartuję oczywiście) Bo są piękne, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo jakie włosy! *.* Nie mogę się napatrzeć!

    Ps. Jakbyś jeszcze usunęła weryfikację obrazkową z komentarzy, to byłabym w 7 niebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. usunięta! :) dzięki że mi powiedziałaś bo nawet nie wiedziałam że ją mam ;o
    też strasznie tego nie lubię, więc jeszcze raz mega dzięki !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zazdroszczę Ci włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się. Czy można się zakochać we włosach? Jeeej ♥ Takie włosy są moim marzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosy :) Na maskę drożdżową Agafii oraz na produkty BioVax mam już od dawna ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie drożdzę do brania będziesz używała ?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie biorę drożdże piwowarskie firmy Lewiatan

      Usuń
  8. JEZU *.* Przepiękny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie masz gęste włosy....doskonałe :D piękne i błyszczące :) oooj, kocham Twoje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, jak ja bym chciała mieć tak cudowne i zadbane włosy. Idealne po prostu!

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'