środa, 29 stycznia 2014

Moja włosowa historia

Moją włosową historię zacznę od tego że już w dzieciństwie miałam bardzo gęste  włosy. Oto jakaś 3 letnia ja;


I zdjęcie dokładnie z moich dziesiątych urodzin ;

Wiem że fatalna jakość tego zdjęcie nie oddaje stanu moich włosów,
ale były wtedy bardzo gęste, gładkie i lśniące.

Mam lat 11 i wciąż niskoporowate ładne  włosy;








W sierpniu 2010 prezentowały się tak:

zdjęcia słabe jakościowo, z kamerki.


jakieś takie nieuczesane ;p
Były one z natury gładkie i proste. Jak dla mnie miały śliczny kolor. Jak teraz na nie
patrze jest mi smutno, że tak je zniszczyłam.



W grudniu tego roku obcięłam je do ramion

2011 w sierpniu moje włosy prezentowały sie tak:

zmieniły trochę swoją strukturę, i kolor na lekko ciemniejszy przez rok;










Jak widać sporo podrosły.
Jedyną pielęgnacją było ich mycie ( oczywiście mocny szampon z SLS)
i odżywka bez spłukiwania.


Moje włosy rosły.. szarpane przez szczotkę, targane przez ręcznik itp.
Co jakieś 2 miesiące podcinałam lekko końcówki.

Niestety nie mam "włosowych" zdjęć z 2012 roku gdyż miałam manie na tkiego "cebula" na głowie:

Owszem, były związane (myślałam wtedy że bardzo dbam o moje włosy)
chociaż od ciasnych koczków i nieodpowiednich gumek moje włosy były połamane w tych miejscach i zniszczone za każdym razem
Paliło je słońce i moją skórę głowy również ( mam 1/2 gęstości włosów co kiedyś)

Rok 2012 czerwiec:

Moje włosy na tym zdjęciu wydają się całkiem całkiem ale z bliska to jedno wielkie.. siano!
Doprowadziła do tego nieumiejętna pielęgnacja czyli lanie tonami ziół na moje włosy ;(

Wtedy zaczęłam bardziej przykładać się do stanu moich włosów...
Ale to co z nimi rabiłam to.. MASAKRA!

jedwab silk wylewany nałogowo na moje końcówki
(porażka- przecież on niszczy końcówki)
Na moich włosach ciągle była niespłukana odżywka ( którą oczywiścia przeznacza się do spłukiwania)
Jak najdłużej przetrzymywanie nie mytych włosów.
Płukanki ziołowe z WODĄ UTLENIONĄ!!!
i te zioła ;( moje nisko porowate włosy stały się bardzo wysoko porowate
 :(



Moje włosy nadal rosły.. podcinane i raz na jakiś czas olejowane (haha, nie miałam pojecia że ktoś na świecie oprócz mnie to robi, serio:D tyle że na brudne, oblepione silikonami włosy...)




I wczesna wiosna 2013 r (chyba marzec, pamiętam że był jeszcze śnieg wtedy, a już była wiosna)

Stan włosów: makabryczny.. puszące rozdwajające, bardzo kruche



W wakacje moje włosy wyglądały podobnie, może sporo dłuższe przez te ok. 5 miesięcy)
może nawet bardziej zniszczone
Jedyną odżywką po myciu był (ach ten przeklęty) biosilk
Przecieranie włosów z samego wierzchu wodą utlenioną zrobiło swoje.

Po wakacjach zaczęłam je intensywniej olejować (szkoda że na silikony ;(  )
Myłam włosy tylko delikatnym szamponem bez SLSów, ale to na nic kiedy ciąglę używałam mocnych silikonów. 

I dokładnie LISTOPAD (początek ) wielki przełom
sporo zcięłam zniszczone końcówki ( chociaż pozostałości grzywki -niezabezpieczane, niepodcinane- lekko skrócone nadal były dość mocno zniszczone)





I już zdjęcia teraźniejsze:








.aktualizacja włosowa:









16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. też mam 17 :p. a w tym roku mam 18. Długo jesteś już "włosomaniaczką"?
      PS. Świetny kolor włosów!

      Usuń
    2. włosomaniaczką jestem tak właściwie od listopada, choć wcześniej uważałam że o nie dbam- ale jak już pisałam- strasznie je niszczyłam ;( a tak naprawdę za nie się wzięłam od tego stycznia.

      Ps. Dzięki! :)

      Usuń
  2. hej :) możesz mi podać dokładną nazwę tej spiruliny? bo na necie jest tego sporo, a chętnie bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam swoją na natura24.pl i ona nie ma żadnej firmy, jak wpiszesz na tej stronie w okienku wyszukiwania to ci wyskoczy :)
      można kupić w tabletkach lub proszku ;)

      Usuń
    2. dziękuję ślicznie za odpowiedź :) sama zapuszczam włosy i zaczynam sobie przypominać ile kiedyś musiałam o nie dbać, żeby były taaakie długie i zdrowe :) powodzenia w zapuszczaniu :)

      Usuń
  3. Ale się cieszę, że znalazłam Twojego bloga:) Przez komentarz u eve :) Masz mój ulubiony typ włosów, proste,ciężkie i gładkie. Będę się gapić teraz :P

    OdpowiedzUsuń
  4. robisz post o tym jakimi gumkami związywać włosy i wgl? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy... wooow, ja muszę chyba jeszcze ze 2 lata poczekać ;) szkoda, że się nie ogarnęłam tak wcześnie jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosy! Zdradź sekret jak Ci się udało osiągnąć taki efekt w zaledwie 3 miesiące?

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne włosy
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ściemniały ci, zupełnie jak mi.. z takiego jasnego blondu na jasny brąz

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy ze stycznia 2014 - WOW! <3

    OdpowiedzUsuń

❀ Wasze komentarze to wielka motywacja do działania! :) ❀
Zawsze staram się odwiedzać komentujących i obserwatorów.
Nic mnie tak nie zniechęca jak komentarze typu 'zapraszam do mnie'