poniedziałek, 1 grudnia 2014

Aktualizacja włosowa listopad 2014 + Zapowiedź radykalnego cięcia

Hello beautiful ! Dziś postanowiłam zrobić coś czego nie było od bardzo dawna na moim blogu a mianowicie  aktualizację włosowa. Skłoniły mnie do tego dwie rzeczy. Pierwszą z nich jest fakt, że mimo iż w tym miesiącu moje włosy straciły ok 10 cm są już do pasa (jupiii!) natomiast drugą z nich fakt, że to ostatnia aktualizacja moich długich włosów (oczywiście przez pewien czas, do puki nie odrosną bo.. TAK! postanowiłam obciąć włosy. Ale po kolei, najpierw aktualizacja.

Tylko jeszcze na wstępie muszę was ostrzec że zdjęcia nie sa za dobre ponieważ po pierwsze robiłam je sobie sama z samowyzwalacza no i na moich włosach są nieudane fale po koczku i wielki puch, więc na prawdę nie wyglądają dobrze.

sobota, 29 listopada 2014

Jak zagęścić włosy?


Witajcie! Dziś post o tym co na pewno nurtuje wiele osób. Jak zagęścić włosy i zahamować ich wypadanie. Sama w wakacje męczyłam się z ogromnym wypadaniem włosów, więc teraz są naprawdę cienkie w stosunku do ich dawnej gęstości. Wypadanie zahamowałam właściwie całkowicie, teraz wypada ich niewielka ilość a nie ok 300 dziennie jak jeszcze w sierpniu. U mnie największy efekt przyniosło przejście na weganizm, dzięki czemu moje włosy bez żadnych wspomagaczy momentalnie przestały wypadać a baby hair rosły jak szalone. Ale dziś nie chcię mówić wam o weganiźmie tylko jak wspomóc włosy w walce z wypadaniem i jak wyhodować nowe włosy. Teraz i ja stosuje się wszystkich tych zasad gdyż nadal walczę o wymarzoną gęstość.

wtorek, 25 listopada 2014

Półproduktowy Haul+ Kupiłam suszarkę



Miało nie być hauli z jednego prostego powodu.. po prostu miałam nic już nie kupować. Ale oczywiście moja natura zakupoholiczki musiała później czy też raczej prędzej znów się ujawnić. Miałam kupić tylko najpotrzebniejsze produkty, które mają mi już na długo służyć :)  Wszystkie produkty kupiłam za jednym razem na różnych stronach internetowych,dziś i wczoraj otrzymałam już moje paczki, więc jeśli jesteście ciekawe  moich zakupów to zapraszam do oglądania ;)



piątek, 21 listopada 2014

Jak odmłodzić twarz naturalnie i przedłużyć jej młody wygląd czyli joga twarzy





Nie chcę was tu zanudzić, ale  napisać krótko, zwięźle i na temat zawierając najważniejsze informacje, wiec jeśli będziecie zainteresowane wpisów na podobny temat powstanie więcej.
Już jakiś czas temu zaczęłam się interesować ćwiczeniami mięśni twarzy. To że nasza skóra się starzeje jest nieuniknione, ale to w znacznej mierze od nas zależy jak szybko do tego dojdzie. Po pierwsze musimy zrozumieć że starzenie się to nie tylko zmarszczki. Sama znam sporo osób, które mimo swojego wieku nie mają prawie zmarszczek, jednak ich twarz nie wygląda bardzo młodo. Twarz, tak jak inne części ciała to nie tylko skóra ale przede wszystkim mięśnie. To one w podtrzymują skórę i to od ich stanu w dużej mierze zależy jak szybko nasza twarz przestanie wyglądać młodo. Ćwiczenia twarzy (w tym właśnie joga) pozwalają nie tylko zachować młody wygląd na dłużej, ale też potrafią sprawić że istniejące już zmarszczki mogą znacznie się spłycić, a cała twarz stać się bardziej jędrna. Czy da się odmłodzić twarz naturalnie? Oczywiście! takie ćwiczenia praktykowane są już od wieków

środa, 19 listopada 2014

DIY Wygładzająca czekoladowa maska do włosów w formie babeczki


Wygląda bardzo apetycznie, pachnie nieziemsko, dodatkowo zapach ten utrzymuje się na włosach. Trzeba naprawdę uważać żeby jej nie zjeść! :) Oprócz tego wyraźnie wygładza i pielęgnuje włosy włosy o czym sama się przekonałam. Jej zapach jest naprawdę cudowny a  włosy po jej użyciu miękkie, wyraźnie wygładzone, lekkie, błyszczące i pachnące Do tego wykonanie jej jest banalnie proste! To moja ulubiona maska :)

niedziela, 9 listopada 2014

Przeproteinowanie włosów i jak sobie z nim radzić











O przeproteinowaniu miałam napisać już dawno, ale jakoś ciągle o tym zapominałam. W końcu niestety dopadło i mnie. Prezeproteinowanie jest to dość poważny włosowy problem, który może uczynić wiele nieodwracalnych szkód naszym włosom, jeśli nie zareagujemy na nie odpowiednio. Jeśli przekarmimy nasze włosy proteinami i nie jesteśmy tego świadome... 
Jeśli mimo pielęgnacji włosów  ich stan się znacznie pogorszył, stały się szorstkie, matowe i puszące może to świadczyć o przeproteinowaniu. Jeśli dojdzie do tego, trzeba szybko zacząć działać, by nie musiało się to skończyć radykalnym cięciem włosów.


wtorek, 4 listopada 2014

kosmetyki do "pielęgnacji" włosów, których warto unikać




Dziś przygotowałam post, który może przydać się dziewczyną, które dopiero zaczynają świadomą pielęgnację i nie zwracają jeszcze szczególnej uwagi na składy kosmetyków do pielęgnacji włosów. Chciałam pokazać wam dziś kilka naprawdę popularnych kosmetyków do włosów, które nie dość że ich nie pielęgnują to mogą znacznie wpłynąć na pogorszenie ich stanu. 

niedziela, 2 listopada 2014

DIY kawowa wcierka na porost włosów






Aromatyczna kawa z cynamonem i goździkami... Idealna by rozgrzać się w jesienne poranki? Nie, nie (nie pijam kawy). To również idealny sposób ale... na szybszy porost włosów.

W listopadzie postanowiłam mocno wziąć się za mój skalp, szczególnie że zależy mi na szybkim przyroście. Właśnie dlatego w tym miesiącu postanowiłam dodawać kilka przepisów DIY właśnie na wcierki. Tak właściwie dopiero od ponad miesiąca zaczęłam sporadycznie używać jakiejś wcierki i trochę częściej nakładać olej również na skórę głowy. Użyłam kilka razy wcierki cebulowej, ale o niej w innym poście. Dziś chce napisać wam kilka słów o kawowej wcierce z dodatkiem cynamonu i goździków na szybszy porost włosów.




piątek, 19 września 2014

Jesienne zielone smoothie





Uwielbiam zielone smoothie. To masa witamin niezbędna nie tylko naszemu organizmowi, ale też prawdziwa odżywcza bomba dla naszej skóry, włosów i paznokci. Jesień to ostatni dzwonek aby najeść się świeżych owoców i warzyw do syta oraz by zmagazynować jak najwięcej witamin. Dlatego pijmy szejki! 

To smoothie jest banalnie proste. Jabłko, gruszka i szpinak. To pyszny sposób by wykorzystać nasze rodzime owoce. Ja mam teraz kilogramy jabłek do zjedzenia więc wykorzystuje je na surowo jak tylko mogę. Takie smoothie może być pierwszym krokiem do zmiany nawyków żywieniowych na lepsze!

środa, 17 września 2014

'must have' gumki invisibobble +wyniki rozdania





Dziś mam dla was kilka słów o bardzo słynnych ostatnio innowacyjnych gumkach Invivi Bobble, stworzone przez Shauna P. wynalazce znanych i uwielbianych przez włosomaniaczki (i nie tylko) szczotek Tangle Teezer.
Gumki te,  stały się moim 'must have' bez którego, nie wyobrażam już sobie życia.

Ok. 3 miesiące temu kiedy wpisy o invisibobble zaczęły pojawiać się w internecie myślałam; "kawałek sztucznego plastiku i to na dodatek brzydki, jak można wydawać na to kasę?" Jednak fakt że zwykłe gumki strasznie wplątywały się w moje włosy i wyrywały je całymi kępkami sprawił że i ja dałam się porwać tej nowej 'gumkowej' modzie ;)


wtorek, 2 września 2014

5 MAŁYCH zmian, które BARDZO wpływają na stan włosów






Na początku mojego włosomaniactwa... nie nie, nie włosomaniactwa a świadomej pielęgnacji włosów,
diametralnie zmieniłam moje poczynania z włosami. To co z nimi robiłam wcześniej było, hm...
godne pogardy. Tak więc powoli zaczynałam moją świadomą pielęgnację, krok po kroku dowiadując
się coraz to nowych rzeczy, które naprawdę zdaje się że są tak banalne a naprawdę mają OGROMNE
znaczenie. Tak więc zanim naprawdę świadomie zaczęłam dbać o włosy minęło trochę czasu. Tak więc
dziś postanowiłam napisać post, w którym przybliżę początkującym dziewczyną naprawdę BANALNE
wskazówki postępowania z włosami, które mają bardzo duży wpływ na stan włosów.





Jeden z nieświadomych włosowych grzechów o bardzo dużym znaczeniu. Mokre włosy są o wiele bardziej
poddatne na uszkodzenia, tak więc czesząc mokre włosy bardzo im szkodzimy. Rwą się, łamią i bardziej
rozdwajają. Niby banalna czynność, którą robi wiele osób każdego dnia niszcząc swoje włosy.
Tak więc jeśli twoje włosy są proste/lekko falowane czesz je dopiero na sucho! Wyjątkiem są kręcone
włosy/falowane , które czesze się tylko na mokro i tylko na maskę/odżywkę.


niedziela, 31 sierpnia 2014

New in August; nowości z ostatniego tygodnia+przypomnienie o rozdaniu ;)

Cześć dziewczyny:)

Długo się nie odzywałam , bo dopiero dziś w nocy wróciłam z gór. Przychodzę więc do was z luźnym
postem, w którym chciałabym pokazać wam kilka nowości, które znalazły się u mnie wszystkie
właściwie w ciągu minionego tygodnia. :)







Tadam! Troszkę tego jest, ja osobiście kupuję i używam BARDZO mało kosmetyków, więc jak coś kupuję to na dłuugo. Postanowiłam już zrobić sobie małe zapasy, kupić to co chciałam i dodatkowo 
dostałam bardzo miły prezent od cioci prosto z Maroka! :)

niedziela, 17 sierpnia 2014

Urodzinowe rozdanie! :)

Witajcie ;)

Dziś przychodzę do was z rozdaniem... URODZINOWYM rozdaniem ;)
Co prawda moje urodziny były dokładnie tydzień temu ale nie przedłużając,
zobaczcie co możecie zdobyć ;) Jest to typowo kolorówkowe rozdanie.




Biorąc udział w rozdaniu możecie zdobyć 3 kosmetyki o łącznej wartości ok 60 zł, więc myślę że warto ;) kupując je, starałam się wybrać neutralne kolorki, tak żeby przypasowały wielu osobą ;)
Dlatego zrobiłam kilka zbliżeń, abyście mogły lepiej przyjrzeć się oferowanym produktom ;)

środa, 13 sierpnia 2014

foto mix z Paryża




       


Cześć dziewczyny ;)

Dziś mam dla was zdjęciowy post, który chciałam już dodać bardzo dawno temu a mianowicie od razu        
kiedy wróciłam z Paryża (czyli 2 tyg temu) niestety JA jako ogromna bałaganiara musiałam oczywiście
podziać gdzieś kartę, bez której nie mogłam zgrać zdjęć.





piątek, 25 lipca 2014

chelatowanie włosów- sposób na mega miękkie włosy

Cześć dziewczyny! :)


Dziś chciałabym wam opowiedzieć o czymś co okazało się dla mnie mega hitem, odkrytym stosunkowo
 niedawno. Jest to mianowicie chelatowanie włosów. Pierwsza próba odbyła się wczoraj a ja już to
uwielbiam! Jest to mianowicie... chelatowanie włosów.


Słowem wstępu... dlaczego tak to uwielbiam? Ponieważ przyniosło efekty na moich włosach. Musicie

wiedzieć, że z moimi włosami jest tak że one totalnie nie reagują na mega hity. Laminowanie, super maski
wygładzajace polecane przez prawie wszystkich i inne takie bajery nic nie robiły na moich włosach dobrego.
Więc jestem mega mega ucieszona że chelatowanie właśnie się sprawdziła!
Ale nie przedłużając...








środa, 23 lipca 2014

Moje olejowanie włosów

Cześć dziewczyny! :)


Dwa dni temu wróciłam z Paryża, powoli przygotowuję dla was posta zdjęciowego, w którym chciałabym
pokazać wam trochę tego co zobaczyłam i przy okazji powiedzieć wam co warto zwiedzić.

Tym czasem mam dla was post, który dotyczy mojego olejowania włosów. Wraz z kolejnymi pytaniami
dotyczącymi właśnie tego tematu (jak często olejuję, czym i jak), postanowiłam opowiedzieć wam trochę 
o tym. Mam nadzieję że osoby, które są tego ciekawe, znajdą tu odpowiedź, natomiast niektórzy mogą 
znaleźć tu jakieś wskazówki ;)




sobota, 5 lipca 2014

Tydzień w zdjęciach

Cześć dziewczyny! :)


Dziś przygotowałam dla was post, jaki jeszcze nigdy nie pojawił się u mnie na blogu. Ten tydzień był dość
ciekawy a ja zrobiłam kilka fotek. Wiem że 'tygodnie w zdjęciach' cieszą się zainteresowaniem a ja mam
możliwość trochę się pochwalić :P



Większość tygodnia spędziłam w Warszawie. To mój drugi dom, choć szczerze powiedziawszy nie 
przebadam za wizytami w niej. Na zdjęciu deszczowy widok z balkonu

2) Moje ukochane pojemniczki z biedronki! Pierwszy kupiłam rok temu. Teraz znowu są!
Moje jedznko na wynos do lasu... czarna porzeczka i mix orzechów i ziaren .

3) Piękny widok z mojego okna

KILKA NOWOŚCI:





1) wreszcie znalazłam idealną butelkę z atomizerem, szczoteczki curaprox, "jedwab" green pharmacy
(powolny powrót do silikonów) i wreszcie biorę sie na poważnie za skórki czyli Sally Hansen

2) kolorówka, którą w całości zamierzam wykorzystać w rozdaniu,  tani tusz, który wzięłam na próbę,
kontórówka do powiek w żelu INGLOT oraz hipoalergoczny tusz bell. Co wy na to?


Buty do biegania Nike! Wreszcie sobie kupiłam.. dorwałam na ogromnej przecenie.
Do tego bluza Nike, którą już kocham  i legginsy (nie tylko do ćwiczeń) z Zary.


Klapki do akupresury (kupiła mama, korzystam ja :P ) Super są!





1)A w lesie korzystam z akupresury naturalnie.. chodzę boso! :)
2)I testuję nowe Nike ;p


JEDZENIOWO:


Kocham kokosy! Udało mi się dorwać w warszawskiej Biedrze... Do tego mrożone owoce na upały ;)





1) Moja suszarka do naczyń ;p suszy się na śniadanko i na soczek.
2) Świeżo wyciskane soki! Uwielbiam i ciagle piję.


Surowe wegańskie kanapki. Raw kanapki najzdrowsze na świecie:P


1) Wreszcie z pomocą szycia mojej babci udało mi się zrealizować mój projekt bluzki. Szkoda że na zdjęciu jest wygnieciona i nie tak fajna jak w realu ;P
2) mama zrobiła wegański majonez Raw, jest tak pyszny że najadłam się z nim sałatki na noc;/ Pisząc
to jestem przejedzona, czyli złamalam najważniejszą zasadę by nie jeść po 19 i się nie napychać...




Został już tydzień! nie mogę się doczekać by robić zdjęcia prawdziwej wieży Eiffla...


Mam nadzieje że zdjęcia się podobają i lubicie takie posty, bo mimo że więcej zdjęć niż tekstu to masa przy tym roboty i czasu :P

Jak wam minął tydzień?
Buziaki:*

czwartek, 3 lipca 2014

DIY bardzo odżywcza maska na włosy z żółtkiem

Cześć dziewczyny! :)

Dziś przepis na maseczkę do włosów. która jest raczej dobrze znana wszystkim włosomaniaczką, ale sądzę że może się przydać dla tych, którzy jeszcze o niej nie słyszeli. Mowa tu o prawdziwej bombie proteinowej
jaką jest maseczka z żółtka i oleju rycynowego :)

Z racji tego że jestem weganką, jajek i mleka używam tylko w... kosmetyce ;) 
Takiej maski na włosy używałam zanim jeszcze zaczęłam świadomą włosową pielęgnację. Robię ją bardzo
bardzo rzadko, gdyż jest  bardzo odżywcza. Ale zapewniam was że warto spróbować :)






Maska ta jest bardzo popularna i zyskała wiele fanów. Jej składniki są bardzo proste; żółtko z jednego jaja
(na dłuższe włosy 2) i łyżka oleju rycynowego.
Po zastosowaniu takiej maski włosy są miękkie, lśniące i wyraźnie wzmocnione.
Pomaga też przy łupieżu, ponieważ zarówno żółtko jak i olej rycynowy mają działanie przeciwłupieżowe.
Warto raz na jakiś czas zastosować taką maskę by porządnie odżywić nasze włosy.
Wystarczy zmieszaj żółtko z olejem rycynowym tak aby uzyskać konsystencje majonezu.
nałożyć na włosy i pozostawić na min godzinę (aby wzmocnić elekt pod czepek i ręcznik)
Po takiej masce należy umyć włosy delikatnym szamponem bez sls
(Nie radzę pozostawiać tylko spłukanych bez mycia ze względu na smród "zmokłego psa")


Efekty:
Włosy są bardzo gładkie i miękkie. Widać wyraźną poprawę jeśli chodzi o blask. Są puszyste (ale nie napuszone) i łatwiej się rozczesują. 





Stosuje się przy wypadaniu włosów, rozdwajaniu końcówek i łamliwość włosów,
 uszkodzeniu włosów zabiegami fryzjerskimi. Także przy łuszczycy we włosach, 
łupieżu suchym. Nabłyszcza włosy i pomaga je regenerować. Pomaga
                                                                    hamować ich wypadanie



Żółtko zawiera dużo protein czyli głównego budulca włosów.
 To prawdziwa bomba proteinowa dla naszych włosów,
przez co nie można robić jej zbyt często by nie dopuścić do przeproteinowania.
Zawiera lecytynę, która jest bardzo dobrą odżywką dla włosów.




Używałyście tej maski? Co o niej sądzicie?

Buziaki ;*

środa, 25 czerwca 2014

Jagodowo:jagodowe smoothie, lody RAW- samo zdrowie!

WITAJCIE! :) 


 Uwielbiam jagody,teraz kiedy jest na nie sezon mogę ciągle je jeść.Uwielbiam łączyć je z innymi 
 owocami. Są mega zdrowe, mają mnóstwo witamin a na dodatek świetnie smakują w smoothie.
 Chciałabym zachęcić was do jedzenia owoców sezonowych- puki są! 




Jedz jagody na zdrowie!

Owoce leśne to najzdrowsze owoce jakie mogą istnieć. Jagody to prawdziwe skarby natury. 
Maja ogromna ilość przeciwutleniaczy, chronią nas przed rakiem i przedwczesnym starzeniem.
Zawierają niezwykle cenny składnik- fitoestrogeny są to hormony roślinne, które blokują
komórki nowotworowe.
Jagody posiadają bardzo dużo garbników, które chronią nas przed chorobami takimi jak;
choroby układu moczowego, zapalenie pęcherza, niszczą bakterie chorobotwórcze w 
układzie pokarmowym. 
Dodatkowo te małe czarne kuleczki mają właściwości przeciwpasożytnicze
Jagody mają dużo żelaza i miedzi więc pomagają przy anemii! :)









Jagodowe smoothie

Smoothie to nic innego jak zmiksowane na gładką masę warzywa lub owoce. jak dla mnie są idealne
na drugie śniadanie. Na raz wypijam około litra ;) daje mi to dużo energii, szybko się trawi i nie musze
długo czekać abym po jedzeniu mogła zacząć ćwiczyć ;)

Jagody jak dla mnie najlepiej komponują sie z bananem. Takie smoothie nie jest ani za kwaśne ani
za słodkie. Jagody + truskawki są nieco bardziej kwaśne ;)
Kiedy wybieramy opcję jagody+truskawki warto wrzucić kilka daktyli dla osłody ;)
Zamiast daktyli można wrzucić właśnie banana.








Sałatka z owoców leśnych.


Poziomki, truskawki. porzeczka , jagody - Sezon w pełni na nie trwa, a wszystkie te owoce są bardzo
zdrowe. W sklepach zaczynają się pojawiać borówki i maliny. Jeśli nie lubicie jeść osobno owoców,
możecie zrobić sobie taki mix. Są to owoce z jednej kategorii- pestkowce. Trawią się w jednakowym
czasie co oznacza że możemy do woli je łączyć. Smaki fajnie się dopełniają i tworzą przepyszną sałatkę! 





Banany z jagodami

Jak już pisałam to moje ulubione połączenie. Te smaki świetnie się uzupełniają. Szczerze powiedziawszy,
to często... mój obiad. Nie wiedziałam że takie niby zwykłe połączenie może być tak smaczne! Dodatkowo
szybkie w wykonaniu a wyglada bardzo efektownie. można takim zdrowym lunchem można zachęcić dzieci
do zdrowego odżywiania :)

Idealne po treningu- dużo witamin i wartościowego białka. Zawsze jadałam same banany ale teraz
korzystam z trwającego sezonu na jagody. 




Lody bananowo-jagodowe RAW
                                                         (niestety nie zrobiłam zdjęcia ;( )

Czyli najzdrowsze lody świata. Do wykonania ich wystarczą banany, jagody no i blender (nie wspominając
o zamrażalce ;p) Odkryłam je kiedy zaczynałam interesować się surową dietą. To naprawdę niesamowite ze same zamrożone banany mogą smakować jak 'zwykłe' lody. Są bardzo zdrowe. Bez cukru, mleka, jajek,
konserwantów i innych świństw. naprawdę smakują inaczej niż zwykłe banany
Do wykonania potrzeba:

*ok 2 bananów
*garstki jagód (lub innych owoców np. maliny, truskawki)
i to tyle ;p
W wersji podstawowej wystarczą same banany (smakują jak lody waniliowe)

Banany obieramy, kroimy w plasterki i wkładamy do zamrażalki na ok 2 godziny.
Po 2 h, wyjmujemy, dodajemy jagody i blenderujemy ;)
Gotowe ;)



                  Tak więc jedzcie jagody dla zdrowia i urody ;)


A wy. lubicie jagody? Macie na nie zdrowy i ciekawy pomysł?
Buziaki ;*



Ps. Wieczorem dodam jeszcze jedną notkę z wynikami rozdania

czwartek, 19 czerwca 2014

regeneracja suchych i zadzierających się skórek.

Cześć dziewczyny! :)

Ostatnio bardzo zaniedbałam moje skórki (paznokcie zresztą też) Spostrzegłam że są one w mega 
okropnym stanie. Brzydkie i suche skórki psuja elekt nawet najpiękniejszych i najbardziej zadbanych
paznokci.Kiedyś niestety zrobiłam mega głupotę- zaczęłam je wycinać(na szczęście nie regularnie).
Już od dawna ich nie wycinam. Wiem że na początku trudno jest przestać, jak odrastają brzydkie zadziory. Po olejowaniu paznokci o którym pisałam TU były naprawdę w świetnym stanie. niestety ostatnio
trochę je zaniedbałam.Tydzień temu zmobilizowałam się aby zacząć mega regeneracje moich skórek.





Na zdjęciu moje skórki nie są jeszcze w dobrym stanie, ale uwierzcie, w porównaniu do tego co było 
tydzień temu to chyba cud że tak właśnie wyglądają.
Chciałam napisać wam może nie tyle posta o tym jak dbać o skórki, tylko bardziej w stronę tego jak
mi udało się je zregenerować (choć tak naprawdę jeszcze dużo przede mną ).



Po pierwsze raz na ok 3 dni. robię moim paznokciom kąpiel zmiękczającą (cytryna+sok z aloesu)
to świetnie zmiękcza skórki, łatwo można je "odepchać" patyczkiem 







Nawilżam je codziennie.W mojej pierwszej fazie intensywnej regeneracji nawet dwa razy.
używam do tego celu kremu do rąk lub maści z żyworódki z kroplą kwasu hialuronowego lub
stężonego aloesu.
Nakładam grubszą warstwę na skórki, czekam kilka minut po czym wmasowuję w nie i w paznokcie.
Następnie wykonuję olejowanie. 



Natłuszczanie lub ja to woli -olejowanie przez tydzień wykonywałam kilka razy dziennie.
Sądzę że to w połączeniu z nawilżaniem najbardziej wpłynęło na poprawę stanu moich skórek.
Używałam do tego celu różnych produktów, w zależności od miejsca w jakim akurat się znajdowałam 






Wazelina lub maść z wit. A używałam najczęściej kiedy byłam poza domem. Zawsze mam je przy sobie.
na spacerze czy też w szkole wmasowywałam trochę żeby jak najszybciej zregenerować moje skórki.

Oleje używam w domu, wybieram takie które akurat mam pod ręką, Są na pewno bardziej wartościowe
niż waść czy wazelina

Witamina A + E w kapsułkach  wmasowuję raz na kilka dni. taka mała kapsułeczka starcza mi jeszcze na
twarz ;)

Dodatkowo codziennie odpycham skórki .

Taką intensywną regenerację planuję robić jeszcze przez tydzień, może trochę dłużej w zależności jak
szybko moje skórki zostaną zregenerowane.

To chyba tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. O tym jak dbać o skórki zrobię osobny wpis, ponieważ wiem,
że to dość problematyczny temat.



A jakie są wasze sposoby na dbanie o skórki? miałyście może kryzysowe sytuacje? jak sobie poradziłyście?
Buziaki;*



ps. pamiętacie o rozdaniu KLIK?
ZOSTAŁY JUZ TYLKO 3 DNI! :)

sobota, 14 czerwca 2014

Moje motywacje do ćwiczeń i zdrowego odżywiania ;)


Hej kochani!

Dziś chciałam powiedzieć wam z kąt czerpię motywacje do ćwiczeń i do bardzo zdrowego odżywiania. Jest to rodzaj postu, który na ogół pisze się w miarę szybko- mało tekstu a dużo 
zdjęć. Tylko że na ogółach się kończy ponieważ pisanie tego postu zajęło mi pół dnia :P


Chciałabym aby na moim blogu pojawiało się więcej wpisów na temat zdrowego stylu życia. Jest
to dla mnie bardzo ważna kwestia. Oprócz świadomej i naturalnej pielęgnacji chciałabym zmotywować
jak najwięcej osób żeby wzięli się za siebie. Takie wpisy to też super motywacja dla mnie samej, abym
dalej dążyla do wyznaczonych celów.


Przechodząc do głównego tematu posta; co mnie motywuje? Otóż jak dla mnie nie ma lepszej motywacji
jak zdjęcia, filmiki itp. osób, które że tak powiem są "fit" Wiem że nie zawsze miały takie ciało, a aby to osiągnąć musiały wyznaczyć sobie cele i dążyć to tego oby je osiągnąć.
Nie wiem jak was, drogie panie, ale mnie szalenie motywują zdjęcia pięknego ciała. Budzi się we
mnie jakaś lampka "zazdrość?" i myśl "jak ona mogła to i ja mogę" Nie odpowiem wam na pytanie
"jak zmotywować się do ćwiczeń" bo uważam że to kwestia bardzo indywidualna. Ale uważam że
moja metoda może choć trochę i wam pomóc ;)

Instagram to miejsce gdzie można znaleźć sporo FIT dziewczyn. Ich zdjęcia naprawdę dodają mi kopa;p
Poznajcie siedemnastoletnia Pamele, ostatnio jestem dość częstym gościem na jej profilu. Jak widzicie
sport nie jest jej obcy. Do jej brzucha nie wiele mi brakuje. Za to jak na razie największą zazdrość wzbudza
u mnie to że...  hm, ma na czym usiąść. Zdjęcia te wzięłam z  instagrama Pameli.




Szukając więcej fit dziewczyn trafiłam na instagrama Fit_trio. Piękna figura nie jest tylko powodem dla
którego tam zaglądam. uwielbiam oglądać barwne zdjęcia strojów sportowych połączonych ze zdrowym żywieniam. Sam widok butów i ubrań do fitnessu sprawia że mam ochotę ćwiczyć. Instagrama fit_frio
znajdziecie tu.





A teraz przyszedł czas na moja ukochaną Kristinę! Jest tak radosna, barwna, wspaniałą osobą, że wystarczy
abym obejrzała jej filmik a już zaczynam cieszyć się życiem. Kristina jest surową weganką, to tak właściwie
od niej zaczęłam moja przygodę z RAW ;) Popatrzcie tylko na te zdjęcia pochodzące  z instagrama Kristiny.


Uważam że od samego patrzenia na te piękne zdjęcia chce się jeść zdrowo. jej instagram przepełniony jest
takimi cudownymi zdjęciami jedzonka fully raw :)
Na kanale na Youtube fullyrawkristina znajdziecie masę przepisów :)




Na koniec zostawiłam sobie Kimberly Snyder. tak jak Kristina również jest surową weganką, z ta różnicą że nie w 100%. Jej kanał jednak odwiedzam z innych względów. Dzięki niej znowu zaczęłam się rozciągać,
obudziłam moją "fit naturę" ;p Na jej kanale możemy znaleźć dużo filmików dotyczących jogi co bardzo zachęciło mnie abym choć trochę się w nią zgłębiła. Może nie ćwiczę jogi jako takiej, lecz w moich ćwiczeniach używam sporo "układów" (nie wiem jak to nazwać), 




Dajcie znać czy dzisiejszy wpis wam się podobał.
Buziaczki;*

wtorek, 10 czerwca 2014

Rozdanie :)

Witajcie! :)

przychodzę dziś do was z obiecanym w ostatnim poście mini-rozdaniem.
Niestety nie mogłam zorganizować nic z naturalnych kosmetyków więc
kupiłam coś co chyba każdej z was się przyda :)



1) odżywka Garnier fructis- oleo repair
2)płyn micelarny bebeauty
3) 100% naturalne mydło różano-nagietkowe
4) 19 świeczek zapachowych które pachną również po zapaleniu (w orginalnej paczce było 30, 11 zostawiłam sobie)


Aby wziąć udział w rozdaniu wystarczy być publicznym obserwatorem bloga (1 los)

Dodatkowo można umieścić baner na swoim blogu (+2 losy)




Rozdanie trwa do 21 czerwca 2014r do północy.
Sponsorem jestem JA.
Wysyłam tylko na teren Polski.



Wzór;

obserwuję jako:
baner: tak/nie
e-mail:



pozdrawiam :)













wyniki



niedziela, 8 czerwca 2014

Came Back! :) majowa Aktualizacja włosowa;)

Witajcie kochane.
wracam do was po bardzo długiej nieobecności.
Postanowiłam napisać dziś luźny post, wstawić troszkę zdjęć 
i coś na wzór aktualizacji włosowej.

Nie było mnie z powodu braku komputera;/ Choć tak naprawdę nadal nie mam swojego
laptopa, to dostałam zastępczy. niestety internet działa mi sto razy wolniej ;(

Obiecuję sobie i Wam że teraz posty będą pojawiać się co 2 góra 3 dni,

Kolejna kwestia to moje rozdanie. wiem że wyniki powinny pojawić się miesiąc temu ale nie
było takiej możliwości. Aby jakoś to wam zrekompensować już we wtorek ogłoszę nowe
trwające tylko tydzień rozdanie.Więc osoby które zostały moimi obserwatorami tylko z powodu
tamtego rozdania i mają teraz zamiar się "zmyć" nie zostaną wykluczone z możliwości wzięcia udział
w nowym ;)

Zwyciężczynią zostaje; 
Oblivion
gratuluję, zaraz wyśle maila ;)



A teraz coś na wzór aktualizacji włosowej. Dlaczego na wzór? Ponieważ moje włosy nie wyglądają
tak naturalnie, Są raczej proste. na zdjęciach są lekko zakręcone przez warkoczyki ;)
                                          
bez flasha przy oknie; najlepiej oddają mój kolor


Niestety po kilkukrotnym przejechaniu szczotką robią się takie;




Właściwie moja pielęgnacja nie jest ciekawa.

jeśli chodzi o szampony to w kwietniu używałam tylko babydream.
natomiast kiedy w maju mi się skończył i nie miałam nic delikatnego to myłam "czym popadnie'
Raczej cały czas była to Shauma Odbudowa i pielęgnacja

oleje;

Olejowałam non-stop.
nigdy nie nakładam jednego rodzaju oleju, zawsze robię mieszanki min 2 olejów
Najczęściej; lniany, z pestek winogron, z kiełków pszenicy, rzadziej z awokado i babydream fur mama.
Olejowałam raczej tylko na sucho.

maski/odżywki

Używałam różnych biowaxa do suchych włosów, sporadycznie używałam innych.
często dodawałam półprodukty typu kreatyna, aloes.
Sporadycznie używałam Niwea long repair

Aloes dość często gościł na moich włosach/
Na końcówki tylko oleje; z kiełków pszenicy lub jojoba ;)



A teraz poznajcie "moje dziecko" ;p To jest Fifi, jest ze mną już 
od lutego ale pokazuje ja wam teraz ponieważ "magicznie" 
zmienila kolor 



pierwsze zdjęcie jest z lutego, drugie z maja. To nie jest wina aparatu, ona naprawdę zrobiła się ciemna ;)





We wtorek napiszę wam o nowym rozdaniu ;) A tymczasem napiszcie mi co tam u was ;)

Buziaki;*
Madame Raspberry